Plusy;
+Spalanie
+Fajne prowadzenie
+Ładny, sportowy wygląd
+Dźwięk
+Reakcja ludzi hehe
Minusy;
-Słabe wykonanie
-Obrotomierz wskazuje za małe obroty w porównaniu do rzeczywistości.
-V-max wskazuje za dużo.
+ wygląd
+ brzmienie
+ przyspieszenie
+ silnik
+ hamulce
+ oświetlenie (mocne reflektory przód i tył)
+ prowadzenie
+ pozycja za kierownicą
+ bezpieczeństwo
+ spalanie
+ pojemny bak
+ szerokie koła
+ dobre miejsce dla pasażera
+ rozrusznik elektryczny i CDI
+ mechaniczny ABS
+ cena
- plastiki
- drobne wady produkcyjne: ładowanie, wibracje, podświetlenie zegarów, obrotomierz, klosze kierunkowskazów (możliwe do wyeliminowania)
- waga
- mały schowek (zamykany i najważniejsze rzeczy się mieszczą ;) )
- wymaga stosunkowo częstej regulacji i smarowania
Plusy
+ duży
+ wygodny
+ dobrze się go prowadzi
+ mało awaryjny silnik (odpukać :D)
Neutralne
-+ plastiki średniej jakości, ale na razie nie pękają :D
-+ słabe oryginalne żarówki (podświetlenie tablicy, postojówka, światła mijania/drogowe)
-+ mały schowek, ale w końcu to naked
Minusy
- mało dynamiczny silnik (przydało by się jeszcze z 4 kuce ;D)
- plastikowy pług (mógłby być aluminiowy, bo oryginalny pękł od uderzenia kamykiem , ale pospawałem i jest OK)
- wibracje
Zdecydowanymi i najwidoczniejszymi plusami są odgłosy z tłumika i wygląd, ale prawdę mówiąc to nic poza tym... Jeździ się przyjemnie, siedzenie kierowcy jak i pasażera wygodne, bak wielki, dzięki czemu starczy na długą podróż no i oczywiście niesamowicie małe spalanie. Ale mocą i prędkością nikogo nie zaskocze, wkońcu to chińska 4-suwowa 50... Minusem jest słabe ładowanie akumulatora, lampy nie dość, że słabe to jeszcze świecą na niebo, i plastiki jak patyki... Nie ważne jaka gleba, czy podczas jazdy czy na parkingu - coś i tak zawsze się połamie... Ich trzeszczenie i występujące na wyższych obrotach wibracje po kilku kilometrach dają się we znaki.Wadą konstrukcyjną która może nie sprawia problemu, ale jednak trochę to wkurza jest obrotomierz, który pokazuje x2 mniej obrotów, niż motor rzeczywiście kręci, a to wszystko przez zle wyskalowanie.
Zipp Pro 50
Brak części zamiennych na obecną chwile
Zipp Pro 50
plusy:
-bardzo wygodny
-mało pali
-wygląd
-cena
minusy
-nie ma schowka
-nie wytrzymałe plastyki
-silnik się psuje
-duze wibracje
Zipp Pro 50
+wygląd
+spalanie
+ładny v-max
-chinczyk
-
Zipp Pro 50
Plusy;
+Spalanie
+Fajne prowadzenie
+Ładny, sportowy wygląd
+Dźwięk
+Reakcja ludzi hehe
Minusy;
-Słabe wykonanie
-Obrotomierz wskazuje za małe obroty w porównaniu do rzeczywistości.
-V-max wskazuje za dużo.
Zipp Pro 50
plusy :
-sportowy wygląd
-ładne brzmienie tłumika
minusy:
-delikatne plastiki
Zipp Pro 50
+ wygląd
+ brzmienie
+ przyspieszenie
+ silnik
+ hamulce
+ oświetlenie (mocne reflektory przód i tył)
+ prowadzenie
+ pozycja za kierownicą
+ bezpieczeństwo
+ spalanie
+ pojemny bak
+ szerokie koła
+ dobre miejsce dla pasażera
+ rozrusznik elektryczny i CDI
+ mechaniczny ABS
+ cena
- plastiki
- drobne wady produkcyjne: ładowanie, wibracje, podświetlenie zegarów, obrotomierz, klosze kierunkowskazów (możliwe do wyeliminowania)
- waga
- mały schowek (zamykany i najważniejsze rzeczy się mieszczą ;) )
- wymaga stosunkowo częstej regulacji i smarowania
Zipp Pro 50
- Wibracje
- Plastiki ; /
+ Wygląda na większej pojemności motocykl
+ Malo pali ;)
Zipp Pro 50
Plusy:
- Ładny dźwięk
- Zadowalające osiągi
- Przyjemność z jazdy
- Ludzie się oglądają... :P
Minusy:
- Wibracje
Zipp Pro 50
Plusy:
-małe spalanie
-bardzo ładny design
Zipp Pro 50
Plusy:
+ Nieduże spalanie
+ Wyrzymałe plastiki
+ Rasowy dźwięk
+ Wygląd
Minusy:
- Wibracje plastików
- Wysoko zamieszczona dźwignia zmiany biegów
- Słaba rama trzymająca silnik (musiałem wzmacniać)
Zipp Pro 50
PLUSY
Fajny wygląd
Dobry dźwięk tłumika
Dość dobre przyspieszenie
Zadowalający v-max
MINUSY
Spore drgania na wyższych obrotach
Można się doczepić co do jakości wykonania. Szczególnie spawy, spawał uczeń na praktyce lub niewidomy :)
Zipp Pro 50
Plusy
+ duży
+ wygodny
+ dobrze się go prowadzi
+ mało awaryjny silnik (odpukać :D)
Neutralne
-+ plastiki średniej jakości, ale na razie nie pękają :D
-+ słabe oryginalne żarówki (podświetlenie tablicy, postojówka, światła mijania/drogowe)
-+ mały schowek, ale w końcu to naked
Minusy
- mało dynamiczny silnik (przydało by się jeszcze z 4 kuce ;D)
- plastikowy pług (mógłby być aluminiowy, bo oryginalny pękł od uderzenia kamykiem , ale pospawałem i jest OK)
- wibracje
Zipp Pro 50
+fajny wygląd małe spalanie wygodny fajny dźwięk dobre prowadzenie
Zipp Pro 50
Plusy :D
Ogladanie sie ludzi na ulicach
Bass wydechu
Dobre przyspieszenie
minusy
słabe platiki :(
orginalne kierunki są do dupy :D :D
Zipp Pro 50
+ fajny odgłos tłumika
+ mega wygląd
+ oglądanie się ludzi :P
+ jest czym zaszpanować na dzielni xDD żarcik :P
- pękające plastiki
Zipp Pro 50
Plusy :
Dobry Silnik
dobre zawieszenie
Bass wydechu :D :D
MInusy :
Słabe Plasiki
Zipp Pro 50
+
w miarę szybki
tanie części
super wygląd
-
słabe wykonanie
Zipp Pro 50
Zdecydowanymi i najwidoczniejszymi plusami są odgłosy z tłumika i wygląd, ale prawdę mówiąc to nic poza tym... Jeździ się przyjemnie, siedzenie kierowcy jak i pasażera wygodne, bak wielki, dzięki czemu starczy na długą podróż no i oczywiście niesamowicie małe spalanie. Ale mocą i prędkością nikogo nie zaskocze, wkońcu to chińska 4-suwowa 50... Minusem jest słabe ładowanie akumulatora, lampy nie dość, że słabe to jeszcze świecą na niebo, i plastiki jak patyki... Nie ważne jaka gleba, czy podczas jazdy czy na parkingu - coś i tak zawsze się połamie... Ich trzeszczenie i występujące na wyższych obrotach wibracje po kilku kilometrach dają się we znaki.Wadą konstrukcyjną która może nie sprawia problemu, ale jednak trochę to wkurza jest obrotomierz, który pokazuje x2 mniej obrotów, niż motor rzeczywiście kręci, a to wszystko przez zle wyskalowanie.
Zipp Pro 50
Plusy:
- Wygląd
- Dźwięk
- Osiągi
Minusy:
- Brak
Zipp Pro 50
+ ogladanie sie ludzi
+ MOCNY BASS WYDECHU
+ wyglad
- slabe plastyki