Plusy:
- łatwa w eksploatacji
- szybko i ładnie się wkręca
- ładnie pracuje
- jest krótka co poniektrym zawadza
- wygodnie się ją prowadzi
- ładnie pzyspiesza do setki
- fajnie się jeździ na kole
Minusy:
- sporo pali jak chce się troche poszaleć
- z dwiema osobami za szybko staje na koło i źle się prowadzi
Plusy: wystarczający, by śmigać i wszędzie dojechać, doskonały do wprowadzania udoskonaleń i tuningu podzespołów ze względu na prostotę.
Ogromnym plusem jest wszechstronność tych motocykli.Nie ma problemu w śmiganiu na długich trasach z przelotową 90 km/h i przepychaniu się po trawnikach, krawężnikach, błotach, piachu, schodach :) w korkach.Zdecydowanie bardziej się do tego nadaje niż ciężkie lub z niskimi pługami japonie. Na nasze drogi jest idealna. Przetrwa wszystko. Przejechanie 500 km z przerwami na tankowanie to dla niej bułka z masłem. Wiele razy tak mnie woziła i myślę, że nie przestanie :)
Minusy: wszystko, co wymaga jeszcze dopracowania po NRD-owskich inżynierach, konieczność poprawiania wykonania niektórych części rodem z Tajwanu, bo oryginałów już nie ma. Troszkę za wolna na autostradach. Te 150 km/h by się przydało na przelocie lewym pasem autostrady. Doszedłem do wniosku, że lepiej wybierać boczne drogi i spokojnie mykać do tych 110 - 120, bo autostrada kusi... :)
MZ ETZ 251
+ motorek z duszą
+ przyjemna współpraca z kierowcą
+ jeszcze nigdy mnie nie zawiódł
- mało czasu by się przejechac :(
MZ ETZ 251
+ dobra dynamika
+ wyglad
MZ ETZ 251
Plusy:
- łatwa w eksploatacji
- szybko i ładnie się wkręca
- ładnie pracuje
- jest krótka co poniektrym zawadza
- wygodnie się ją prowadzi
- ładnie pzyspiesza do setki
- fajnie się jeździ na kole
Minusy:
- sporo pali jak chce się troche poszaleć
- z dwiema osobami za szybko staje na koło i źle się prowadzi
MZ ETZ 251
+szybki
+zrywny
+tani w eksploatacji
+ łatwy do poderwania na kolo
-BRAK
MZ ETZ 251
Plusy: wystarczający, by śmigać i wszędzie dojechać, doskonały do wprowadzania udoskonaleń i tuningu podzespołów ze względu na prostotę.
Ogromnym plusem jest wszechstronność tych motocykli.Nie ma problemu w śmiganiu na długich trasach z przelotową 90 km/h i przepychaniu się po trawnikach, krawężnikach, błotach, piachu, schodach :) w korkach.Zdecydowanie bardziej się do tego nadaje niż ciężkie lub z niskimi pługami japonie. Na nasze drogi jest idealna. Przetrwa wszystko. Przejechanie 500 km z przerwami na tankowanie to dla niej bułka z masłem. Wiele razy tak mnie woziła i myślę, że nie przestanie :)
Minusy: wszystko, co wymaga jeszcze dopracowania po NRD-owskich inżynierach, konieczność poprawiania wykonania niektórych części rodem z Tajwanu, bo oryginałów już nie ma. Troszkę za wolna na autostradach. Te 150 km/h by się przydało na przelocie lewym pasem autostrady. Doszedłem do wniosku, że lepiej wybierać boczne drogi i spokojnie mykać do tych 110 - 120, bo autostrada kusi... :)
MZ ETZ 251
+ za dużo by wymieniać
- nie ma