Co podoba mi sie w mojej MZ:
+ dobry, prosty w budowie silnik
+ bezobsługowy elektroniczny zapłon
+ hamulec tarczowy
+ osiągi
+ niskie spalanie
+ dostępność częsci
+ niezawodna
+ ryk dwusuwa na wysokich obrotach
+ Moc :)
+ Świetne przyspieszenie :)
+ Duża prędkość max :)
= jeszcze szukam + & -
- Duże spalanie ale to chyba normalne :]
- Cieknąca pompka hamulca tarczowego :(
- Przy większych prędkościach bardzo "nosi" po drodze, efekt staje się mocniejszy gdy jedziemy pod wiatr :(
+niezla dynamika
+jak na sprzet tamtej generacji ladny wizual
+jesli sie dba to silnik nie do zdarcia.
-troche duze spalanie przy agresywniejszej jezdzie
-standardowo cieknaca pompka hamulcowa
Plusy:
- dynamika, bardzo duże przyspieszenie jak na tak niewielką pojemnośc,
- bak i tłumik pięknie do siebie pasują, co daje MZ, zgraną całośc. Jest ona zgrabna.
- idealne przełożenie, pomyślana skrzynia, rozłożona na 5 biegów.
Minusy:
- przód zbyt lekki,
- za duży pobór paliwa, przy większych prędkościach,
- brak schowka na np narzędzi.
*Łatwy w naprawie.
*Idealny na wyprawy motocyklowe.
*Jak na swoje lata ładnie się
prezentuje się bardzo dobrze
i desingiem nie odbiega od
japońskich motocykli.
Minusy -
*Cieknąca oryginalna pompa
hamulcowa.
*Złe wyważenie przedniej osi
Plusy:
Zajefajnie sie robi stoppie
Całkiem nieźle wygląda jak na te czasy
Tani w eksploatacji
Łatwo i przyjemnie wszystko samemu naprawić
Mało pali
Lekka i zwinna fajna do delikatnej jazdy w terenie i supermoto
Minusy:
Jakość części zamiennych jest bardzo kiepskiej jakości
Brak możliwości wrzucenia 1-go biegu na postoju
Przerobiony wydech osłabia trochę moc silnika.
Cieknąca pompka
MZ ETZ 251
+ zrywny
+ ładny wygląd
+ bezawaryjny
+ prosta konstrukcja co nie sprawia problemów w naprawach :)
- duże spalanie
- mało stabilna przy szybkiej jeździe ;/
MZ ETZ 251
Co podoba mi sie w mojej MZ:
+ dobry, prosty w budowie silnik
+ bezobsługowy elektroniczny zapłon
+ hamulec tarczowy
+ osiągi
+ niskie spalanie
+ dostępność częsci
+ niezawodna
+ ryk dwusuwa na wysokich obrotach
MZ ETZ 251
same plusy wygoda szybkosc dobra przyczepnosc idealny do turystyki
MZ ETZ 251
Plus
-dynamika i dobre osiągi
-komfort z jazdy
-mała awaryjnośc przy dobrym użytkowaniu
-spalanie(chociaż mogłoby byc mniejsze:D)
Minusy
-miękkie zawieszenie
-cieknący hamulec
-potrzeba duzej brawury przy jeździe na ostrych zakretach
MZ ETZ 251
jest bardzo twarde zawieszenie i głośno chodzi
MZ ETZ 251
ma więcej zalet nisz minusów :)
MZ ETZ 251
++++++++++++++++++++++++++++
SPRZEDANA....JAK JA ŻAŁUJĘ...:/ ALE NA WIOSNE KOLEJNA 251 :D
MZ ETZ 251
+ Moc :)
+ Świetne przyspieszenie :)
+ Duża prędkość max :)
= jeszcze szukam + & -
- Duże spalanie ale to chyba normalne :]
- Cieknąca pompka hamulca tarczowego :(
- Przy większych prędkościach bardzo "nosi" po drodze, efekt staje się mocniejszy gdy jedziemy pod wiatr :(
MZ ETZ 251
+niezla dynamika
+jak na sprzet tamtej generacji ladny wizual
+jesli sie dba to silnik nie do zdarcia.
-troche duze spalanie przy agresywniejszej jezdzie
-standardowo cieknaca pompka hamulcowa
MZ ETZ 251
brak plusów, minusów za to nie chce sie pisać.
MZ ETZ 251
same plusy
MZ ETZ 251
Plusy:
- dynamika, bardzo duże przyspieszenie jak na tak niewielką pojemnośc,
- bak i tłumik pięknie do siebie pasują, co daje MZ, zgraną całośc. Jest ona zgrabna.
- idealne przełożenie, pomyślana skrzynia, rozłożona na 5 biegów.
Minusy:
- przód zbyt lekki,
- za duży pobór paliwa, przy większych prędkościach,
- brak schowka na np narzędzi.
MZ ETZ 251
Plusy +
*Łatwy w naprawie.
*Idealny na wyprawy motocyklowe.
*Jak na swoje lata ładnie się
prezentuje się bardzo dobrze
i desingiem nie odbiega od
japońskich motocykli.
Minusy -
*Cieknąca oryginalna pompa
hamulcowa.
*Złe wyważenie przedniej osi
MZ ETZ 251
pali dużo ale na koło staje bez problemu
MZ ETZ 251
Plusy:
Zajefajnie sie robi stoppie
Całkiem nieźle wygląda jak na te czasy
Tani w eksploatacji
Łatwo i przyjemnie wszystko samemu naprawić
Mało pali
Lekka i zwinna fajna do delikatnej jazdy w terenie i supermoto
Minusy:
Jakość części zamiennych jest bardzo kiepskiej jakości
Brak możliwości wrzucenia 1-go biegu na postoju
Przerobiony wydech osłabia trochę moc silnika.
Cieknąca pompka
MZ ETZ 251
+małe spalanie
+dość dobre osiągi
+zrywny
+ładny wygląd
+tanie części
- ??, są jakies wogole ?
MZ ETZ 251
Bardzo dobre przyspieszenie ok. 8 sek do setki V max ok. 130kmh , zwinna ,łatwa w prowadzeniu. Jak dla mnie minusów brak
MZ ETZ 251
plusy:
-zrywny
-szybki
-tanie części
-łatwa naprawa
minusy
-dużo pali
-lekki przód
MZ ETZ 251
są tylko plusy
MZ ETZ 251
jeden minus ze duzo pali