Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2004 r.
ok. Rzeszowa
449 cm3
5.00 s
YAMAHA YFZ 450
Instrukcja obsługi jest wciąż ta sama – uruchom silnik i dominuj.
-Nerf Bars
-Opony ITP Holeshot
-Zrywka
-Wydech FMF
-Osłony silnika
-Filtr stożkowy K$N
-Osłony na ręce
-Wzmacniane felgi
Po remoncie, kuty tłok i korbowód Wiseco, "ostre" wałki rozrządu, sucha miska olejowa. Silnik w połączeniu z dedykowanym wydechem FMF daje dużą moc. Łatwość wkręcania się tego silnika na obroty i jego elastyczność jest imponująca, niezależnie od biegu trzeba mocno trzymać kierownicę.
Oryginał choć jako seryjne jest wystarczające do jazdy codziennej, na torze w wyścigach troszkę odstawało.
Wszystkie podróże tym pojazdem były pamiętne - "przeorany" na bieżąco las (do czasu zawitania w domu straży leśnej), dłuugie skoki na torze motokrosowym... A każda przejażdżka to niezły wysiłek :)
Choć to już mój były pojazd (stąd tylko tyle zdjęć) to były perspektywy na lepsze zawieszenie i szerszą tylną oś.
Największym plusem jest silnik który nie dorównuje żadnemu innemu. 5-cio zaworowa głowica i pojemność 449 cm3 daje frajdę z każdej przejażdżki.
fajna bryka
Spoko sprzęt pozdrawiam i zapraszam do mnie
fajny qadzik ma przysprieszenie
pozdrawiam i zapraszam do mnie
Nie noo Świeetny. Odemnie 10/10 . Szerokosci. Luknij mojego Yaroxa.
piękny raptorek zapraszam do mnie
super sprzet
wpadnij do mnie
super sprzet
wpadnij do mnie
raptor ładnie sie prezentuje i ma niezłego buta!!! daje 10/10 wpadnij do mnie i zostaw po sobie komentarz
fajny raptor moj kumpel ma honde trx 400 nieźle ciśnie wiec wiem jak to musi chodzić pozdro zapraszam do mnie