facebook
System PJ
to 129 369 pojazdów na 669 375 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

MZ ETZ 150 1987r

Oglądano już 3330 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o MZ ETZ 150 »
  • Rocznik

    1987 r.

  • Właściciel

    MaxMix

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    Ostróda

  • Pojemność

    143 cm3

  • Moc

    9 KM

  • Max. moment obrotowy

    15 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    9.00 s

  • Opis

    MZ-etkę nabyłem niedawno od sąsiada, który już nie żyje. Posiadam do niej również owiewkę i osłonkę na reflektor (może kiedyś wrzucę zdjęcie, bo teraz nie mam jak zgrać). Trochę lakier obdrapany na zbiorniku, ale jest on w 100% oryginalny. Tłumik trochę poobijany, ale również jest oryginalny. Błotnik trzeba pomalować, bo trochę farby odpadło. Prawe lusterko się odkleiło, aktualnie jest przyklejone prowizorycznie taśmą, żeby nie odpadło. Manetki poprzedni właściciel obkleił taśmą, nie wiem czemu. W ETce musiałem wymienić łańcuszek, kosz i zbierak sprzęgłowy, bo przeskakiwało. na półce zegarów jest również trochę farba zdrapana, albo się starła. Gumowa osłonka prędkościomierza jest chyba pęknięta, bo jest owinięta taśmą. Klosze kierunkowskazów są nie oryginalne.
    Jeździ się na niej wyśmienicie, nic dodać, nic ująć. Trochę dużo pali, no ale to 2sów. Wszystkie biegi wchodzą płynnie. Pali z pierwszego kopa, nawet przy zimnym silniku. Ładnie się zbiera. Komfort jazdy jest wyśmienity (więcej w okienku zawieszenie). Dodam jeszcze, że jest to zwykła wersja ETZ-etki, która posiada 2 hamulce bębnowe, które dają rade.

    Może chce ja ktoś kupić ? Cena 1800zł + dodatki (owiewka, osłonka) kufer do przykręcenia, a w nim też trochę dodatków itp. Zarejestrowana, po przeglądzie i ubezpieczona do lipca? przyszłego roku. Na chodzie (widać mnie czasami na ulicach Ostródy), pali z pierwszego kopa. Gdy jest na biegu, to trzeba ją trochę podtrzymywać gazem, ale to winna sprzęgła.

  • Tuning

    Nie ma i nie będzie !

    Pytanie !

    Chce kupić do tej MZ-etki lusterka i mam pytanie.

    Czy okrągłe takie jak są teraz, czy jakieś takie łezkowe, bajerackie (chromowane) ?

  • Silnik

    2T chłodzony powietrzem.
    Skrzynia 5-cio biegowa, z mokrym sprzęgłem sterowanym linką.
    Silnik i skrzynia biegów chodzi jak szwajcarski zegarek

  • Zawieszenie

    Z przodu lagi, z tyłu regulowany widelec.

    Dzięki miękkiej kanapie zawieszenie w pozycji \\\"L\\\" prawie każdą dziurę zamortyzuje, w mieście to co 20 dopiero czuć, ale tez słabo. Natomiast poza miastem to pozycja \\\"L\\\" jest za miękka.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Każda jest pamiętna.

  • Perspektywy

    Pomalować błotniki. - już o tym myślę (kiedy), ale najpierw udać się na myjkę. Kupić nowe chromowane liczniki.

    Tak jak mówiłem wcześniej, czyli koniec jazdy na jakieś parę dni. Wczoraj tj. 2.08.2011 zacząłem już rozbiórkę MZ-etki i będę ją malował. Jak skończę to się pochwale :)

  • Plusy i minusy pojazdu

    Nic dodać, nic ująć.

    + miękkie zawieszenie,
    + regulowane zawieszenie,
    + dobrze się prowadzi,
    + dostępne części,
    + niezawodna w trasie,
    + gdy jakaś część się kończy, to uprzedza nas wcześniej o tym,



    - jak dla mnie to światło przednie mogłoby być sztywne,
    - więcej minusów niema

  • Osiągnięcia

    Do sprawdzenia V-maxu mi się nie pali, chcę się delektować jazdą na tej maszynie niż szaleć.

  • Marzę o...

    Jakiejś porządniej maszynie.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Polaris Trail Blazer 250
  • Własne Projekty Motocykl
  • Kawasaki AE 80
  • Mercedes W124
  • Fiat Cinquecento
  • WSK 175

Co robią kierowcy na PJ