Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2013 r.
107 cm3
6 KM
0.00 s
Nadwozie seryjne wzbogacone o szybę, kufer centralny, reflektor dalekosiężny i pełną osłonę łańcucha.
Przy silniku zmieniłem gaźnik na podciśnieniowy 24mm.
139FMB
Poziomy 1-cylindrowy 4-suw chłodzony powietrzem.
Pojemność 107 cm3.
Moc około 7 KM.
Wnętrze kufra wyposażone jest w WunderBaum :) podświetlenie LED i zapalniczkę samochodową (można śmiało podpalić papierosa czy podłączyć jakiś kompresorek, latarkę, lodówkę czy ładowarkę).
Jest bardzo dobre - oryginał i takie raczej zostawię.
Plusy to:
+ekonomiczny, mało pali
+jest cichy
+klasyczny układ biegów 1-N-2-3-4
+przeziernik oleju w pokrywie silnika
+dość dobre światła jak na chiński motorower
+wygodnie się nim jedzie, dłuższa jazda nie męczy
+tanie części zamienne
+silnik pozwalający na znaczne zwiększenie pojemności
+duży i masywny jak na motorower
+pojemny zbiornik paliwa
+prosty w naprawie i tuningu
+duży kosz na akumulator (9Ah nawet wszedł)
Minusy:
-żadna odporność na korozję
-instalacja elektryczna fabrycznie słabo zabezpieczona, wrażliwa na wilgoć
-boczki, zadupek i przedni błotnik z kruchego tworzywa
-szybkie przepalanie się żarówek w lampach
-tylne koło 18" (mogła by być 16" na grubszym kapciu)
-mała moc prądnicy
-hałaśliwe elementy nadwozia przy wyższych obrotach
-wysoki ton fabrycznego klaksonu (zbyt cienki i cichy dźwięk)
Przejechałem nim około 500 km na LPG.