Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Jaćmierz/Nowosielce
1000 cm3
120 KM
100 Nm
3.00 s
Honda VTR nie jest małym motocyklem, jednak nie sposób oprzeć się wrażeniu lekkości. Kiedy porównamy VTR z jej największym ówczesnym rywalem - Suzuki TL1000, mamy wrażenie ze TL to ogromny prom wycieczkowy, a Honda to elegancki jacht, idealny do szybkiej żeglugi. Żeglugi raczej samotnej, ponieważ wygoda pasażera jest bardzo umiarkowana. Pozycja za sterami jest wygodna i pomimo że sprawia wrażenie bardzo sportowej, skłania do turystyki. Wielu jednak, używało VTR-y do celów stricte sportowych włącznie z jazdą na torze. Patrząc na motocykl od tyłu, widzimy, że wydechy są wygięte do środka co sprzyja głębokiemu złożeniu w zakrętach. Honda chyba od razu pomyślała o osobach często latających na kolanie. Rzeczą, która skutecznie poprawia humor kierowcy (i psuje go jego sąsiadom ) jest dźwięk. Widlak pięknie dudni przez dwa kominy. Niektórzy jednak uważają, że są zdecydowanie za ciche i tylko tłumią prawdziwy gang silnika. Czym prędzej przerabiają je na przelotowe, bądź wymieniają na akcesoryjne wydechy.
Podgrzewane manetki, smarowanie łańcucha. Nie długo nowe kominy :)
Silnik : czterosuwowy, chłodzony cieczą
Układ: V2 90°
Rozrząd: dohc, 4 zawory na cylinder
Pojemność skokowa: 996 ccm
Średnica x skok tłoka: 98 X 66 mm
Stopień sprężania: 9,4:1
Moc: (120 KM) przy 9000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 100 NM przy 7000 obr/min
Zasilanie: 2 gaźniki 48 mm
Smarowanie: z mokrą miską olejową
Rozruch: elektryczny
Alternator: 280 W
Akumulator: 12 V 10 Ah
Zapłon: bezstykowy, tranzystorowy
VTR to mega sprzęt,jest bardzo niedoceniony ale co się dziwić teraz tylko rzędówki.Nie wiem dlaczego mam taki respekt do tego modelu, może dlatego że V-ki to konkretne, mocne sprzęty.
+ Silnik V2 o dużej żywotności
+ Wysoka kultura pracy silnika
+ Równomierna charakterystyka silnika
+ Stabilne podwozie
+ Duża zwrotność
+ Dobre hamulce
+ Wygodna pozycja za kierownicą
+ Dzwięk wydechów
+ Ergonomia
+ prowadzenie
+ jakość wykonania
+ nietuzinkowość
+ wrażenia z jazdy
- Wysokie zużycie paliwa
- Mały zbiornik paliwa
- Masa 216kg :/
0 - 200Km/h w 10s :)
Tanim paliwie ;)
no no no:) HONDA ZADYMISTA:) MIAŁEM OKAZJE JA WIDZIEC NA ŻYWO:) aje 10/10:) zapraszam do mnie:) LWG
Jak dla mnie bomba (; wpadnij do mnie,szerokości (;
piękna Honda;P
pozdrawiam i zapraszam do siebie;)
szerokości!
Dzięki za komenta.
Spoko moto. pozdrawiam:)
Taaa... Ogien z d..y :) fajny sprzet ale nie dla mnie. treche za dlugi na niego jestem :)
...mmmm...powala na kolana te 10s do 200...jestem pod wrażeniem!...świetny ostry sprzęt...POZDRO!
siemaszko :) tlumikow nie zmieniaj :P lekko je odchudz a gwarantuje ze efekt bedzie powalajacy :) ja swoja kupilem juz z zmodyfikowanymi seriami i nie ma porownania :) zwlaszcza ze nie ma efektu puszki ;D pzdr
Witaj;) Swoje kupilem na allegro jakos za 1500zl jak pamietam. Kominy zmieniaj bo to podstawa przy tym silniku;) Gratuluje motocykla zostawiam 10ke;)
a i jak będziesz zmieniał kominy to polecam wydech joshimura 1:1. kolega ma przy swojej a ma taką samą jak ty. naprawde fajny i basowy dźwięk.
niewiem dlaczego sądzisz że młodzież woli rzędy. z tym jest różnie ale ja tez bym wybrał V no chyba ze bym miał do wyboru cbr 954 lub 1000rr.
fajny opis motocykla i ciekawe zdjęcia.
pozdro
Piękna maszyna, tylko jezdzić:)
no no piękny sprzęt na swojej maszynie w życiu cię nie dogonie
No, no, ładna maszynka, świetny kolor i doskonały opis.
Tylko pogratulować;)
Pozdro i szerokości:)
Kozacka VTRka :) Po prostu marzenie :) Zapraszam do moich pojazdów
Spoko sprzęt pozdrawiam i zapraszam do mnie.
ładne moto świetnie sie prezentuje i ma BUTA!!!!! nic dodać nic ująć!!!!!!! daje 100/10 oceń moje moto
fajna VTR'a to nie wiary godne jak 2 tłoki mogą pociągnąć ten motor. naprawde mi sie podoba. daje 10/10 i zycze szerokosci i udanego sezonu