Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
Toruń
1242 cm3
107 KM
101 Nm
7.20 s
Fiat 126p z silnikiem umieszczonym centralnie poprzecznie.
fiatowska jednostka 1,2 MPi
-dol wywazony dynamicznie
-wyosiowany blok
-kolektor wydechowy 4-2-1 policzony pod ten silnik
-kolektor ssacy pod 4 przepustnice
-4 przepustnice od Hondy CBR929
-walek rozrzadu 290st, wznios 10.7
-glowica po obrobce mechanicznej, dopasowane kanaly pod kolektory
-sprzeglo 1.2 16v 190mm
-sterowanie SMT7
-skrzynia biegow 6speed, bardzo krotka
-pompa paliwa Pierburg BMW
-filtr powietrza gabkowy ITG
-Limiter obrotow 8600rpm
Kierownica OMP
Kubelki Sabelt R1 i Bimarco B.
Pasy 6 punktowe Stand21 i 4 punktowe Sabelt
Hydrauliczny reczny
Podniesiony lewarek zmiany biegow(CC)
Licznik CC Sporting
Oddzielny uklad elektryczny dla zasilania, paliwa i rozruchu.
Klatka bezpieczenstwa.
Przod w zaleznosci od potrzeb resory klepane na 10, 15, 20cm.
Amortyzatory Delphi utwardzane na asfalt, Sachs gaz-olej na szutry + odpowiednie dystanse.
Tyl - gwintowane zawieszenie McPherson od opla tigry.
Wahacze, belka, zwrotnice, stabilizator fiat uno
Hamulce tyl tarczowe 215cm z recznym na linke
hamulce przod tarczowe nawiercane 240mm, klocki ferodo DS performance, zaciski CCSporting
silnik :D
Turbo na 4 przepustnicach
+ szybko
+ glosno
+ bokiem
-malo komfortowo ;)
http://evil1.wrzuta.pl/film/4ttkZhtuFL2/fiat_126_etg