facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Opel Astra 1995r

Oglądano już 1580 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Opel Astra »
  • Rocznik

    1995 r.

  • Właściciel

    bobimarek

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    Opatów

  • Pojemność

    2962 cm3

  • Moc

    230 KM

  • Max. moment obrotowy

    180 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    5.00 s

  • Opis

    Astra F HB 5-cio drzwiowa;) Sprowadzona od Niemca z przebiegiem 142 tys., prosto w moje rączki;) Nigdy nie zagazowana! Jako że nie nazywam się Adolek i tego nie popieram :D Auto standardowo wyposażone było w wsp. kierownicy, centralny zamek, szyberdach, el. ustawianie wysokości świateł, poduszkę powietrzną dla kierowcy

    Opel Bogiem, Astra nałogiem ;) to hasło chyba mówi samo za siebie... :D


    Przeszła ostatnio kilka modyfikacji ;)

  • Tuning

    wszystko opisane poniżej ;)

  • Silnik

    Oryginalnie zamontowany był motor 1.4 8v o mocy 60 KM, aktualnie jest 20SEH + wałek 18E sterowany ECU SEH-owym - niehamowany... jeszcze...;)
    Chłodnice:
    cieczy chłodzącej zaadoptowana z Kadetta Diesel (bodajże 1.7 - jeszcze oplowski) - daje radę nawet nieźle ;)
    oleju również z Kadetta GSI (razem z motorem)

    Dolot standard z wkładem \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"sportowym\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\".
    Układ wydechowy przelot 55mm + środkowy przelot + końcowy a\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'la mugen WM sport

    DOSZEDŁ kolektor rurowy z 16V 4-2-1 ... ;)

    To wszystko sprzężone ze skrzynią F-20 o przełożeniu głównym 3.42

    Jako, że trzeba to jakoś zatrzymać wymieniłem hamulce ;) i tak:
    przód - tarcze 256/24mm wentylowane z GSI + zaciski DELCO (niestety...)po kompletnej regeneracji
    tył - tarczo-bębny zaadoptowane z Vectry A + zaciski ATE.
    pompa + serwo - zaadoptowane z Kadetta GSI 2.0
    wszystkie przewody hamulcowe wymienione na miedź.


    Modyfikacje najnowsze na foto powyżej ;)

  • Wnętrze

    Zmiany:
    - Modyfikacja całego podświetlenia zegarów i deski rozdzielczej na diodowe - kolor czerwono-niebieski
    - zamontowany moduł centralnego zamka na pilota - POLECAM ;)
    - wymiana mechanizmów podnoszenia szyb z mechanicznych na elektryczne
    - KUBEŁKI już zamontowane ;)

  • Zawieszenie

    Zmiany:
    - Komplet obniżający 60/40- springi+amory NIE firmowe, ale dają radę ;)


    w planach:
    rozpórka przód i tył;)

  • Car Audio

    Bez rewelacji ;) Słucha się dobrze :D

  • Marzę o...

    C20LET ... albo V6.... mmmmmmmm....:D

    To już jest ;)

    Teraz może Turbo? ;)

Komentarze (6)

  • 2011-01-05 19:16:27

    Nic tu już nie da głowica od 1.8e i c20xe spokojnie poradzi szczególnie po przejściu 4500 tyś pociągnie sporo dalej:))

  • 2010-12-14 17:52:14

    jak zapodasz tą głowice od 18e to 20xe wącha spaliny:D:D

  • 2010-12-14 17:47:03

    fura gitara, dorzuć jeszcze jakiś ładny hokej na przód:) pozdoo

  • 2010-12-06 12:20:08

    Piekne Autko, zarazem gustowne i ze smakiem, i co najwazniejsze brak jakiegos wiejskiego tyninguuu :)
    Daje 11/10 :))
    Pozdrawiam i zapraszam do ocenki mojego Zoltego Kropka

  • 2010-12-05 10:12:43

    Ciekawe autko daj jej zderzaczki i maskę od gsi będzie bajka zapraszam do moich opelków

  • 2010-12-04 10:11:15

    asterka w hatchbacku:) z serduszkiem 2.0 :) pięknie sie prezentuje

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Honda CBR 125
  • Alfa Romeo 156
  • Honda Varadero
  • Derbi GPR Nude
  • Mercedes E
  • Yamaha YZ 250

Co robią kierowcy na PJ