Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Opatów
2962 cm3
230 KM
180 Nm
5.00 s
Astra F HB 5-cio drzwiowa;) Sprowadzona od Niemca z przebiegiem 142 tys., prosto w moje rączki;) Nigdy nie zagazowana! Jako że nie nazywam się Adolek i tego nie popieram :D Auto standardowo wyposażone było w wsp. kierownicy, centralny zamek, szyberdach, el. ustawianie wysokości świateł, poduszkę powietrzną dla kierowcy
Opel Bogiem, Astra nałogiem ;) to hasło chyba mówi samo za siebie... :D
Przeszła ostatnio kilka modyfikacji ;)
wszystko opisane poniżej ;)
Oryginalnie zamontowany był motor 1.4 8v o mocy 60 KM, aktualnie jest 20SEH + wałek 18E sterowany ECU SEH-owym - niehamowany... jeszcze...;)
Chłodnice:
cieczy chłodzącej zaadoptowana z Kadetta Diesel (bodajże 1.7 - jeszcze oplowski) - daje radę nawet nieźle ;)
oleju również z Kadetta GSI (razem z motorem)
Dolot standard z wkładem \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"sportowym\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\".
Układ wydechowy przelot 55mm + środkowy przelot + końcowy a\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'la mugen WM sport
DOSZEDŁ kolektor rurowy z 16V 4-2-1 ... ;)
To wszystko sprzężone ze skrzynią F-20 o przełożeniu głównym 3.42
Jako, że trzeba to jakoś zatrzymać wymieniłem hamulce ;) i tak:
przód - tarcze 256/24mm wentylowane z GSI + zaciski DELCO (niestety...)po kompletnej regeneracji
tył - tarczo-bębny zaadoptowane z Vectry A + zaciski ATE.
pompa + serwo - zaadoptowane z Kadetta GSI 2.0
wszystkie przewody hamulcowe wymienione na miedź.
Modyfikacje najnowsze na foto powyżej ;)
Zmiany:
- Modyfikacja całego podświetlenia zegarów i deski rozdzielczej na diodowe - kolor czerwono-niebieski
- zamontowany moduł centralnego zamka na pilota - POLECAM ;)
- wymiana mechanizmów podnoszenia szyb z mechanicznych na elektryczne
- KUBEŁKI już zamontowane ;)
Zmiany:
- Komplet obniżający 60/40- springi+amory NIE firmowe, ale dają radę ;)
w planach:
rozpórka przód i tył;)
Bez rewelacji ;) Słucha się dobrze :D
C20LET ... albo V6.... mmmmmmmm....:D
To już jest ;)
Teraz może Turbo? ;)
Nic tu już nie da głowica od 1.8e i c20xe spokojnie poradzi szczególnie po przejściu 4500 tyś pociągnie sporo dalej:))
jak zapodasz tą głowice od 18e to 20xe wącha spaliny:D:D
fura gitara, dorzuć jeszcze jakiś ładny hokej na przód:) pozdoo
Piekne Autko, zarazem gustowne i ze smakiem, i co najwazniejsze brak jakiegos wiejskiego tyninguuu :)
Daje 11/10 :))
Pozdrawiam i zapraszam do ocenki mojego Zoltego Kropka
Ciekawe autko daj jej zderzaczki i maskę od gsi będzie bajka zapraszam do moich opelków
asterka w hatchbacku:) z serduszkiem 2.0 :) pięknie sie prezentuje