Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Bełchatów
650 cm3
24 KM
0.00 s
Fiacik kupiony z oryginalnym udokumentowanym przebiegiem 38000km od pierwszego właściciela w średnim stanie. Aby doprowadzić go do obecnego stanu pracowałem nad nim 2 miesiące. Auto obecnie nie posiada ani grama korozji. Całe podwozie zostało wyczyszczone i zakonserwowane. Maluszek po przeróbce na kategorię B1 (waży 545kg)
Mechaniczny:
-oczywiście silnik po generalce jakoś 3.5tyś ma najechane i jest zalany Castrollem 5W-40
-wydech dwururka speeder\\\\\\\'a bez sitek w końcówkach
-wypolerowany gaźnik oraz dysza 120
-ogarnięty dolot zimnego pow. do puszki od wiatraka
-troszkę przyspieszony zapłon
-głowica 2mm niżej + pobawiłem się trochę z kanałami:
dolotowe potraktowane papierem ściernym
wydechowe wypolerowane
prowadnice zaworów potraktowane kamieniem szlifierskim(zrównane ze ściankami
-lekkie koło zamachowe (2,7kg)
Wizualny:
-naklejki abarth
-owiewka tylnej szyby
-cała reszta, która zauważycie na zdjęciach
-Halogeny Wesem 165mm
Silnik po generalnym remoncie. Małe zabiegi (wypisane wyżej \\\\\\\"odmuliły\\\\\\\" go ;) Komora silnika również wyczyszczona na błysk.
Pełna seria. Dużym plusem są wygodne \\\\\\\"lotnicze\\\\\\\" fotele ;) Zamontowane z tyłu 2 głośniki 90w oraz radio Manta rs 4501. Należę do tych ludzi, którzy lubią bardziej dźwięk silnika, a muzykę traktują jako dodatek. Niedługo zawita być może półklatka
Wyczyszczone i zakonserwowane. Teraz pracuje o wiele lepiej. Nowe wahacze z tyłu. Lekko obniżone
Po 18 mx-5, ale maluszek zostanie ze mną jeszcze długo.
Odkąd mam to auto mam do niego sentyment, więc tylko same +, a największym jest dźwięk dwóch cylindrów!
HONDA S2000
HONDA NSX