facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Fiat Tipo 1993r

Oglądano już 2920 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Fiat Tipo »
  • Rocznik

    1993 r.

  • Właściciel

    rodak91

  • Kategoria

    Klasyczne

  • Lokalizacja

    Olszyna

  • Pojemność

    2000 cm3

  • Moc

    148 KM

  • Max. moment obrotowy

    183 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    8.40 s

  • Opis

    Moim poprzednim autem było Tipo 1.4. Zakochany w tym samochodzie kupiłem sobię unikatową wersję Fiata Tipo SEDICIVALVOLE.

    Wspaniale auto z dużym potencjałem. Po zakupie zrobiłem mu gruntowną renowację. Generalny remont podłogi (wycinanie i dopasowywanie paneli podlogi). Wszystko wyszło jak fabryczne. Auto zakonserwowane w całości.

    Auto z najbogatszym wyposażeniem, o tym szczegółowo póżniej.

  • Tuning

    Jako takiego tuningu nie przewiduję samochód ma być unikatowy i zachowany w oryginale. Możliwe sa drobne zabiegi upiększające, ale bez zbędnej ingerencji.

  • Silnik

    Silnik 2.0 16V spisuję się znakomicie. Olbrzymia moc i wielka satysfakcja z jazdy.

    Jeżeli zajdzie konieczność wymiany panewek, czy wału to możliwe, że pokuszę się o zakucie dolu silnika, ale oby nie było takiej konieczności.

  • Wnętrze

    Wnętrze sportowe, wygodne. Licznik inaczej niż w innych wersjach tipo wyskalowany do 260km/h. Wiczniki ciśnienia i temperatury oleji, temperatura wody.

    Najważniejsze we wnętrzu są fotele RECARO z regulacją w pionie, poziomie, z wysówaną podkładką podudziową. Kiezownica mniejsza i grubsza niż standardowo montowana w Fiatach firmy MOMO (skórzana). Gałka zamiany biegów skórzana Abartha. Materiały deski rozdzielczej wykonane z dość miękkich i sympatycznych, dobrze spasowanych plastików – o niebo lepsze od wersli starszych.

    Poza tym takie dobrodziejstwa jak elektrzyczne szyby, elektryczne i podgrzewane lusterka. Była kiedyś klima (mam zamontowany kompresor). Wspomaganie kierownicy.

  • Zawieszenie

    Z zawieszeniem jeszcze nie walczyłem, bo nie było czasu. Do naprawy mocowania tylnych wahaczy, oraz stabilizatora z przodu.

    Koła 15” Abharta opony 195/55 z przodu, 195/50 z tyłu.

    Zawieszenie dość twarde i fajnie trzyma w zakrętach, gorzej jest na dziurach, ale w końcu to auto sportowe.

  • Car Audio

    Narazie brak

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Powrót po zakupie do domu i brak prondu na autostradzie A4. Brak pasa awaryjnego. Do najbliższego 300m pod górę. Przałem go z 200m i wysiadłem kompletnie. Na szczęści kierowcy TIRa mi pomogli. Taka to była przygoda...

  • Perspektywy

    Doprowadzenie auta do stanu fabrycznego:D

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy
    - mocy silnik
    - twarde zawieszeniu
    - przestronny
    - dość tanie części
    - wygłuszony w środku
    Wady
    -narazie brak

Komentarze (1)

  • 2011-05-01 08:58:08
    Użytkownik usunięty

    jest potencjał ,tylko dobrze go wykorzystaj

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Volkswagen Passat
  • Piaggio Zip
  • Seat Toledo
  • Nissan Primera
  • Mercedes A
  • Volvo S60

Co robią kierowcy na PJ