Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
Bydgoszcz
1400 cm3
108 KM
162 Nm
0.00 s
Zwykly Fiat Bravo byl moim pierwszym autem, ktory to goscil w moim garazu przez 3 lata.
Kupilem go w 2002r i mial wtedy nie spelna 6 lat oraz 89tys przebiegu :)
Zmieniony uklad dolotowy, kpl. uklad wydechowy robiony pod zamowienie zakonczony tlumikiem Remus-a, ostry walek rozrzadu + wgrany inny soft, hamownia wyplula 108,8KM :O z wczesniej wyhamowanych 76KM (seria miala 80KM)
1.4 12V z wada konstrykcyjna ukladu rozrzadu gdzie wycieral sie fabryczny walek, zostal on wymieniony na sportowy zamiennik.
Seria, poza zegarami ktore pochodzily z wersji GT ( fabrycznie doposazony)
Amory Bilstein + sprezyny H&R przod, tyl amorki AL-Co i H&R sprezyny, zadnego obnizania...
- duzyyyy apetyt na paliwo
- awarie krokowca
- wycierajacy sie walek rozrzadu
+ dosc dynamiczny jak na 1.4
+ brew pozorom wygodny i przestronny jak na 3D
Pozdro dla białokolorowca od białokolorowca :)
Felgi podobne do moich:) biale mi sie nie podoba za bardzo ale tez ma styl:)
DOBRY SPRZĘT oczywiscie MAX dla ciebie
heee ladne miales to bravo :)
Dobrze Ci sie wydaje troche jest:) POZDRO
Super Furka, daje 6 i zapraszam do oceny mojego MOTO;D
Witam i zostawiam 6 za SUPER samochodzik. Pozdrawiam i zapraszam do mnie!!!
fajnie go sobie zrobiłes ......ta moc z tego silniczka. mazy mi sie taka przerobka w moim
Bravo GTI to ładne i zgrabne autko.
Ode mnie 6 i pozdrowienia.