Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Głogów - Przedmoście
1361 cm3
54 KM
14.00 s
NA RAZIENIE NIE OPISUJE GDYŻ TRWAJA PRACE NAD NIM FOTKI BEDE JAK PRACE BEDĘ SIE POSUWAŁY DO PRZODU
Typ silnika K9A [silnik wysokoprężny]
4 rzędowy
Pojemność 1361 cm 3
Średnica cylindra 75,0 mm
Średnica tłoka 77,0 mm
Stopień sprężania 22
Moc maksymalna 54 KM
Prędkość ocrotowa mocy maksymalnej 5000 obr/min.
Maksymalny moment obrotowy 86 mm
Prędkość oborotowa momentu maksymnalnego 2500 obr/min.
Rozrząd zawory ustawione ukośnie w głowicy, wałek rozrządu w głowicy
Glowica stop lekki
Kokpit zmieniony z MK I na MK II własna robota + Fotele kubełkowe od AX 3 drzwiowego, sztywna półka,
Przednie niezalezne na kolumnach MvPhersona, sprężyny śrubowe, amortyzatory zintegrowane, wahacze i stabilizator przechyłów
Tylne
niezależne, na wahaczach wleczonych, drązki skrętne i amortyzatory teleskopowe
- Radio Denver 4 x 40 W
- Głośniki z przodu 6x9 Magnat
- Tylna półka głosniki Tonsil zabudowane
- Kierownica i napinacze pirotechniczne pasów od SAXO
- zderzak przód GT
- wskaźnik temp wody w środku gdyż diesel nie miał,
- obrotomierz
- zmiana głośników przednich na 160 mm + tweetery wbudowane w słupki
+ spalanie
+ tani w eksploatacji
bardzo ładny AX zapraszam na forum www.citroenax.info ;)
Bardzo ladny, no i to pierwsza seria axów :)