Zeby mieć obrotomierz w silniku nie przystosowanym musisz zrobić tak: odkręcasz dekielek olejowy i obudowę prądnicy, w deklu olejiwym znajdziesz nakrętke 22 nakręconą na wał, musisz zablokować kluczem 14 nakrętke na prądnicy i odkręcić tą większa na wale. Potem w jej miejsce nakręcasz podobną tyle że musi mieć ślimak. Nastęnie kupujesz dekielek olejowy pod obrotomierz ( poznasz bo inaczej wygląda ). W środku znajdziesz przekładnie ślimakową, śrubke i tulejke plastykową. Przykręcasz dekiel do silnika i lala :] potem linka, obrotomierz i działa wszystko. Jak bys chciał dekiel to ja mam jeden jeszcze ale nie mam ślimaka ani śrubki z tulejką.. nakrętke na wał kupisz w lepszym sklepie za nie całe 20zł.. Pozdr
Zeby mieć obrotomierz w silniku nie przystosowanym musisz zrobić tak: odkręcasz dekielek olejowy i obudowę prądnicy, w deklu olejiwym znajdziesz nakrętke 22 nakręconą na wał, musisz zablokować kluczem 14 nakrętke na prądnicy i odkręcić tą większa na wale. Potem w jej miejsce nakręcasz podobną tyle że musi mieć ślimak. Nastęnie kupujesz dekielek olejowy pod obrotomierz ( poznasz bo inaczej wygląda ). W środku znajdziesz przekładnie ślimakową, śrubke i tulejke plastykową. Przykręcasz dekiel do silnika i lala :] potem linka, obrotomierz i działa wszystko. Jak bys chciał dekiel to ja mam jeden jeszcze ale nie mam ślimaka ani śrubki z tulejką.. nakrętke na wał kupisz w lepszym sklepie za nie całe 20zł.. Pozdr
potrzebny ci bedzie ten maly dekielek i nakretka na wal od wersji z obrotkiem, wszystko pasuje wystarczy przelozyc