(+)
-Polska maszyna
-Wiejski Sprzęt Kaskaderski, idealna do zabawy po polach, lasach i zalewie, w którym czasem nie ma wody :)
-lekka, dobrze się robi okrążenia żużlowe :D
(-)
-potrafi czasem strzelić focha i nie zagada... :)
-wyrejestrowana
dobra strona pojazdu to ta ze szybko jezdzi i można nim pop polnych drogach a złe strony tego pojazdu to takie ze po ulicy nie można nim jezdzić i tyle
+ łatwy i tani w naprawie,
+ dobrze sobie radzi w karzdym terenie,
+ można go modernizować tak jak się rzywnie podoba,
+ mało spala paliwa,
- dość awaryjny zapłon, ale jest to WSK zaletą,
- ciągły problem z oświetleniem ( ale już nie długo to się zmieni).
W tym typie pojazdów występują same plusy, chociaż jak życie pokazuje są to plusy dodatnie i plusy ujemne
PLUSY DODATNIE I PLUSY UJEMNE
+ nieśmiertelny Motór
+ polska produkcja
+ wygoda, szyk, komfort- ten skrót mówi sam za siebie
+ mało pali
+ części dostępne praktycznie w każdym kiosku
+ fatalna jakość części zamiennych klepanych za stodołą u jakiegoś magika (skutkuje to tym, że szczęśliwy właściciel WSK po wykonanym remoncie motocykla jest ekspertem w dziedzinie obróbki metali polegającej na szlifowaniu spawaniu polerowaniu)
+ podejrzewam że inni właściciele weteranów po pewnym czasie nabywają podobnych umiejętności
+ motocykl WSK jest motocyklem uniwersalnym
- jadąc krętymi drużkami na wolnych obrotach i słuchając pyrkania jedziemy choperem
- wystarczy wyjechać na główne trakty i mamy wspaniały motocykl szosowo-turystyczny.
- po zjechaniu w polne lub leśne trakty WSK przeistacza się w profesjonalny motocykl crosowy
- oczywiście jadąc po szutrze jedziemy tak jak motocyklem żużlowym.
+ motór WSK jest nieśmiertelny
WSK 125
Plusy :
+daje przyjemność jazdy
+wspaniały dźwięk silnika
+jest niepowtarzalny
Minusy :
-Tylko jeden: dosyć awaryjny :)
WSK 125
+niezastąpiona
+zrywna
+mało pali
+komfort jazdy
+bagażnik
+plusem jest brak minusów
WSK 125
+ładny wygląd
+oszczędny silnik
+pali bez akumulatora
-instalacja 6V
WSK 125
(+)
-Polska maszyna
-Wiejski Sprzęt Kaskaderski, idealna do zabawy po polach, lasach i zalewie, w którym czasem nie ma wody :)
-lekka, dobrze się robi okrążenia żużlowe :D
(-)
-potrafi czasem strzelić focha i nie zagada... :)
-wyrejestrowana
WSK 125
dobra strona pojazdu to ta ze szybko jezdzi i można nim pop polnych drogach a złe strony tego pojazdu to takie ze po ulicy nie można nim jezdzić i tyle
WSK 125
Same plusy
WSK 125
minusy braki..plusy że POLSKI :D
WSK 125
+dobry v-max
+125
+zrywna
+masywna
-brak dokumentów ale to nie sprawia problemów ;D
WSK 125
Plusy:
- Bez awaryjna w moim przypadku
- Moc
- Spalanie
- Polska konstrukcja
Minusy:
- Nie odnotowałem
WSK 125
+pelen orginal jedynie tlumik ale to szczegol
WSK 125
można by tu pisać wady i zalety lecz sama myśl że to jest polski sprzęt budzi uśmiech na twarzy i remont jej to czysta przyjemność
WSK 125
same +
WSK 125
+ łatwy i tani w naprawie,
+ dobrze sobie radzi w karzdym terenie,
+ można go modernizować tak jak się rzywnie podoba,
+ mało spala paliwa,
- dość awaryjny zapłon, ale jest to WSK zaletą,
- ciągły problem z oświetleniem ( ale już nie długo to się zmieni).
WSK 125
W tym typie pojazdów występują same plusy, chociaż jak życie pokazuje są to plusy dodatnie i plusy ujemne
PLUSY DODATNIE I PLUSY UJEMNE
+ nieśmiertelny Motór
+ polska produkcja
+ wygoda, szyk, komfort- ten skrót mówi sam za siebie
+ mało pali
+ części dostępne praktycznie w każdym kiosku
+ fatalna jakość części zamiennych klepanych za stodołą u jakiegoś magika (skutkuje to tym, że szczęśliwy właściciel WSK po wykonanym remoncie motocykla jest ekspertem w dziedzinie obróbki metali polegającej na szlifowaniu spawaniu polerowaniu)
+ podejrzewam że inni właściciele weteranów po pewnym czasie nabywają podobnych umiejętności
+ motocykl WSK jest motocyklem uniwersalnym
- jadąc krętymi drużkami na wolnych obrotach i słuchając pyrkania jedziemy choperem
- wystarczy wyjechać na główne trakty i mamy wspaniały motocykl szosowo-turystyczny.
- po zjechaniu w polne lub leśne trakty WSK przeistacza się w profesjonalny motocykl crosowy
- oczywiście jadąc po szutrze jedziemy tak jak motocyklem żużlowym.
+ motór WSK jest nieśmiertelny
WSK 125
zajebiscie sobie radzi w terenie
WSK 125
+ zabytkowy motocykl na chodzie
+ odpowiednie spalanie
+ stan pojazdu
- niekomfortowe zawieszenie
WSK 125
Same plusy:D
WSK 125
plusem jest to że jest oryginalny
WSK 125
Jeszcze do zrobienia
WSK 125
Motocykl już zrobiony,silniczek ładnie chodzi i moto ładnie się prowadzi