Plusssssssyyy:
+Jak dotąd bezawaryjna, nie słuchajcie mitu o psujących się Jawach, jak każdy motor wymaga jedynie wymiany części eksploatacyjnych na czas i będzie OK;
+Tania w zakupie i utrzymaniu;
+Solidna, a przy tym nadzwyczaj zwrotna, porównując jazdę na obecnych nakedach klasy 500 motor rewelacyjnie radzi sobie z zawracaniem na ciasnych uliczkach (przez to, że jest długi nie ma tendencji do przegibywania się przy zawracaniu);
+Wzorcowe wyważenie całej konstrukcji co powoduje, że motor wyglądający na mutanta wcale taki do końca nie jest;
+Pozycja w czasie jazdy, która nie męczy;
+Dobre światła;
+Wysoko umieszczone siedzenie, co dla osób o wysokim wzroście tak jak ja ^^194cm jest bardzo wygodne;
+Lubi długie trasy po kilkaset kilometrów;
+Niepowtarzalny furkot z podwójnego wydechu:>
Minussssyyy:
-Nieprecyzyjnie zestopniowana skrzynia biegów (duże odstępy);
-Słabe hamulce, jak na takie osiągi.
+rama przygotowana od wózek boczny
+dobry i mocny silnik przy odpowiednim użytkowaniu moze służyc przez ładnych parę tysięcy kilometrów
+ogólnie dobra i sprawdzona konstrukcja
-słaba elektryka najczęściej problemy z lądowaniem,po wymianie regulatora, przekaźnika i alternatora wszystko działa ok,ale co się dziwić to nie jest nowy motocykl
-delikatna skrzynia biegów a dokładnie wodziki,wycinają się przez katowanie i kopanie po biegach które potem objawia się wypadaniem 3-jki bądź 4-rki,jak biegi się zmienia wolno i z wyczuciem a skrzynie traktuje normalnie będzie służyć bez awarii
-dość słabe łożyskowanie wahacza trzeba go smarować i dokręcać co sezon i wymieniać teflonowe panewki co 2 sezony lub 15 tys. km
-słabe sprzęgło które potrafi się odkrecic i ścierający się gumowy oring prze który mamy potem szarpanie podczas ruszania
Ciezko opisywac jest wlasny sprzet bo w moich oczach jest wszystko super a dla innych moze to byc wszystko zle.
Minusem napewno jest to ze ciagle poluznieja sie niekture srubki szczegolnie w tlumniku
+duży motór i dobrze się prowadzi (nie szlaja się na prawo i lewo )
+bardzo dobry do jazdy po lekkim błocie:d
-jak to jawa , trzeba często przy niej dłubać:D
+niezłe przyśpieszenie
+wygodny w trasę jak i na miasto
+dorównuje motocyklom wyższej klasy
+dźwięk silnika;)
-duże spalanie
-słabiutkie hamulce
-za ciężka jak na tą pojemność silnika
- wadliwe ładowanie
Jawa TS 350 Twin Sport
Plusssssssyyy:
+Jak dotąd bezawaryjna, nie słuchajcie mitu o psujących się Jawach, jak każdy motor wymaga jedynie wymiany części eksploatacyjnych na czas i będzie OK;
+Tania w zakupie i utrzymaniu;
+Solidna, a przy tym nadzwyczaj zwrotna, porównując jazdę na obecnych nakedach klasy 500 motor rewelacyjnie radzi sobie z zawracaniem na ciasnych uliczkach (przez to, że jest długi nie ma tendencji do przegibywania się przy zawracaniu);
+Wzorcowe wyważenie całej konstrukcji co powoduje, że motor wyglądający na mutanta wcale taki do końca nie jest;
+Pozycja w czasie jazdy, która nie męczy;
+Dobre światła;
+Wysoko umieszczone siedzenie, co dla osób o wysokim wzroście tak jak ja ^^194cm jest bardzo wygodne;
+Lubi długie trasy po kilkaset kilometrów;
+Niepowtarzalny furkot z podwójnego wydechu:>
Minussssyyy:
-Nieprecyzyjnie zestopniowana skrzynia biegów (duże odstępy);
-Słabe hamulce, jak na takie osiągi.
Jawa TS 350 Twin Sport
+rama przygotowana od wózek boczny
+dobry i mocny silnik przy odpowiednim użytkowaniu moze służyc przez ładnych parę tysięcy kilometrów
+ogólnie dobra i sprawdzona konstrukcja
-słaba elektryka najczęściej problemy z lądowaniem,po wymianie regulatora, przekaźnika i alternatora wszystko działa ok,ale co się dziwić to nie jest nowy motocykl
-delikatna skrzynia biegów a dokładnie wodziki,wycinają się przez katowanie i kopanie po biegach które potem objawia się wypadaniem 3-jki bądź 4-rki,jak biegi się zmienia wolno i z wyczuciem a skrzynie traktuje normalnie będzie służyć bez awarii
-dość słabe łożyskowanie wahacza trzeba go smarować i dokręcać co sezon i wymieniać teflonowe panewki co 2 sezony lub 15 tys. km
-słabe sprzęgło które potrafi się odkrecic i ścierający się gumowy oring prze który mamy potem szarpanie podczas ruszania
Jawa TS 350 Twin Sport
+ malo awaryjny
+ moc
+ wygoda
-duzo pali
Jawa TS 350 Twin Sport
+ dosyć mocny silnik
+ ten dźwiek z dwoch garow :D
+ dobrze trzyma sie drogi
+ zrywny
- troche duze spalanie przy ostrej jezdzie xD ale cos za cos =]
Jawa TS 350 Twin Sport
jawa nie ma minusów
Jawa TS 350 Twin Sport
Plusy:
+ Prosta budowa
+ Wygodna w prowadzeniu (mam 192cm wzrosu) jest OK.
Minusy:
- Spalanie. Jak na jej osiągi trochę za dużo, ale to tylko 2T.
Jawa TS 350 Twin Sport
jeszcze nie wiem ale mam zamiar sie dowiedziec w bliższym czasie
Jawa TS 350 Twin Sport
Ciezko opisywac jest wlasny sprzet bo w moich oczach jest wszystko super a dla innych moze to byc wszystko zle.
Minusem napewno jest to ze ciagle poluznieja sie niekture srubki szczegolnie w tlumniku
Jawa TS 350 Twin Sport
+ plusy +:
+Moc
+wygląd
+dwa tłumik
+żaden głupi "plastik"
+duży motor
+kultura pracy silnika
+dźwięk silnika
- minusy -:
-nie zarejestrowany
Jawa TS 350 Twin Sport
+duży motór i dobrze się prowadzi (nie szlaja się na prawo i lewo )
+bardzo dobry do jazdy po lekkim błocie:d
-jak to jawa , trzeba często przy niej dłubać:D
Jawa TS 350 Twin Sport
Plusy
- duży
- równo pracuje
- dobrze się prowadzi
- wygodny
- zrywny
Minusy
-troche pali gdy sie ją jeżdzi po lesie na wysokich obrotach
Jawa TS 350 Twin Sport
Plusy:
-dosyć wygodna
-tania w exploatacji (części dosyć tanie)
-daje jednak ten respect wśród motocyklistów
Minusy:
-przegrzewa się przy ostrej i dalekiej jeździe
-brak wskaźnika kilometrów dziennych
Jawa TS 350 Twin Sport
+ tysiace
- brak 5 piegu
Jawa TS 350 Twin Sport
+niezłe przyśpieszenie
+wygodny w trasę jak i na miasto
+dorównuje motocyklom wyższej klasy
+dźwięk silnika;)
-duże spalanie
-słabiutkie hamulce
-za ciężka jak na tą pojemność silnika
- wadliwe ładowanie
Jawa TS 350 Twin Sport
Tylko +
Jawa TS 350 Twin Sport
plusy to wygląd minusy to awaryjność silnika
Jawa TS 350 Twin Sport
+ Wygląd
+ Nawet mocna
- Awaryjność
- Skrzynia 4-stopniowa
- Dużo pali
Jawa TS 350 Twin Sport
+ malo awaryjny
+ moc
+ wygoda
- waga
- duzo pali ale cos za cos
Jawa TS 350 Twin Sport
+ dźwięk silnik
+ dobrze się prowadzi
+ przyspieszenie
+ wygodny
+ tanie części w porównaniu do japońców
+ zapas mocy w mieście
Jawa TS 350 Twin Sport
plusy:
tanie części
prosta budowa
minusy:
czasami zdażają się drobne usterki, ale zawsze da się dojechać do domu nawet na jednym cylindrze