-brak tarczówki z przodu
-paskudny standardowy błotnik
-1 gaźnik na 2 gary
-brak 5 biegu
-dużo pali
+2 gary w 2T
+stabilna
+wygodna
+mimo że to jawa da rade postawić na koło i przypalić laczka i zawstydzić niejedną mz
+jawa jest dobra to tuningu
+duży motocykl
plusy i minusy w odniesieniu do tego motocykla:
plusy
-wygodny
-ekonomiczny
-tanie częśći
-dobry na trasę
-mocy pod dostatkiem
minusy!
-tylny i przedni hamulec słaby jak na tą masę
+szybkie przyspieszenie
+dwie rury
+gmole po bokach
+bydle, idealna w trase
+piekna praca silnika,którą słychać po tłumikach:)
-zaplon na zasranych platynkach
-chamulce za słabe jak na ta mase
+szybka i zrywna
+duża pojemność
+pełen oryginał
+silnik pięknie chodzi
+bezawaryjna
+mały przebieg
+silnik ani razu nie rozbierany
+JAWA :)
+jeszcze ich jest, ale nie będę wszystkich wymieniał :D
minusy to tylko drobiazgi, np:
-odpadający lakier z tyłu na plastikach
-twarde siedzienie
-nie może jechać na wyczerpanym akumulatorze
-jedna guma się trochę przedarła ;/
-brakuje jednej gumki na cylindrze (było 6, jest obecnie 5).
Plusem jest jazda wspaniale się ją prowadzi ponieważ ma oryginalnie mniejsze ramy (wiem bo mierzyłem do innych jaw) czemu ??? tego właśnie nie wiem:/ parę osób stwierdziło że to może być jakaś wersja sportowa na tor , ale ja tego nie wiem...
Minusy to na pewno spalanie(dużo pali) powodem może być gaźnik... posiadam pare gaźników od jawy i po dokładnym przyrównaniu jest widoczna jedna zmianka , mam większe dysze do paliwa może i to jest powodem jej spalania. po zmianie gaźników jawa nie mogła odpalić i nie pracował silnik tak jak powinien a o jeździe już nie wspomne...Musiałem założyć oryginał i dolewać wiadrami do baku:(
+ wygodna, przyjemna w prowadzeniu
+ banalna w obsłudze i naprawie
+ ekonomiczna
+ niskie spalanie przy spokojnej jeździe
+ motocykl z duszą...
+ nawet dobre osiągi jak na ten segment
+ ORYGINALNY HAMULEC TARCZOWY
+ rzadko spotykana w trasie, szczególnie wersja 639 :)
- latem za szybko przegrzewa się silnik, no ale to uroki chłodzenia powietrzem :)
Jawa TS 350 Twin Sport
+ super dzwiek
+ dynamika fajna
+ zawieszenie
+ wyglad
+ 2 baniaki
+ czesci nie zadrogie
- hamulce
- spalanie
- na poczatku muli
Jawa TS 350 Twin Sport
brakuje paru istotnych czesci ale to sie da zrobic
plusem jest zadkosc tego modelu
Jawa TS 350 Twin Sport
-ciężka rama
-słaby silnik
Jawa TS 350 Twin Sport
-brak tarczówki z przodu
-paskudny standardowy błotnik
-1 gaźnik na 2 gary
-brak 5 biegu
-dużo pali
+2 gary w 2T
+stabilna
+wygodna
+mimo że to jawa da rade postawić na koło i przypalić laczka i zawstydzić niejedną mz
+jawa jest dobra to tuningu
+duży motocykl
Jawa TS 350 Twin Sport
plusy i minusy w odniesieniu do tego motocykla:
plusy
-wygodny
-ekonomiczny
-tanie częśći
-dobry na trasę
-mocy pod dostatkiem
minusy!
-tylny i przedni hamulec słaby jak na tą masę
Jawa TS 350 Twin Sport
narazie niewiem
Jawa TS 350 Twin Sport
+szybkie przyspieszenie
+dwie rury
+gmole po bokach
+bydle, idealna w trase
+piekna praca silnika,którą słychać po tłumikach:)
-zaplon na zasranych platynkach
-chamulce za słabe jak na ta mase
Jawa TS 350 Twin Sport
+ Wygoda
+ Mocy silnik
+ Super zawieszenie
+ Nowoczesny wygląd
- Waga
Jawa TS 350 Twin Sport
+szybka i zrywna
+duża pojemność
+pełen oryginał
+silnik pięknie chodzi
+bezawaryjna
+mały przebieg
+silnik ani razu nie rozbierany
+JAWA :)
+jeszcze ich jest, ale nie będę wszystkich wymieniał :D
minusy to tylko drobiazgi, np:
-odpadający lakier z tyłu na plastikach
-twarde siedzienie
-nie może jechać na wyczerpanym akumulatorze
-jedna guma się trochę przedarła ;/
-brakuje jednej gumki na cylindrze (było 6, jest obecnie 5).
Jawa TS 350 Twin Sport
ładny wygląd a minusy za słaby silnik
Jawa TS 350 Twin Sport
Plusem jest jazda wspaniale się ją prowadzi ponieważ ma oryginalnie mniejsze ramy (wiem bo mierzyłem do innych jaw) czemu ??? tego właśnie nie wiem:/ parę osób stwierdziło że to może być jakaś wersja sportowa na tor , ale ja tego nie wiem...
Minusy to na pewno spalanie(dużo pali) powodem może być gaźnik... posiadam pare gaźników od jawy i po dokładnym przyrównaniu jest widoczna jedna zmianka , mam większe dysze do paliwa może i to jest powodem jej spalania. po zmianie gaźników jawa nie mogła odpalić i nie pracował silnik tak jak powinien a o jeździe już nie wspomne...Musiałem założyć oryginał i dolewać wiadrami do baku:(
Jawa TS 350 Twin Sport
+ wygląd
+ komfort jazdy
+ nisko środek ciężkości
+ nie ma dziewczyny która by się za nią nie obejżała
-opony barum
-spalanie
Jawa TS 350 Twin Sport
+ Wygodny-nawet dla dwóch osób
+ Duża dostępnośc części
+ Osiągi
- Waga
- Spalanie
- Słabe hamulce
Jawa TS 350 Twin Sport
+ Moc
+ Przyspieszenie
+ Dźwięk
+ 2 gary
+ 2 wydechy
+ Wygląd
- Mało elastyczny silnik
Jawa TS 350 Twin Sport
-mała moc
-mała prędkośc
+wchodzi w zarkęty, aż po rury wydechowe
Jawa TS 350 Twin Sport
Plusy:
- piekny dzwiek silnika,
- dwa gary,
- mocny silnik,
- mozna dosc szybko posmigac,
- dobra na wycieczki,
- instalacja 12v,
- wygodny.
Minusy:
- troche slabe hamulce,
- a tak pozatym to nic.
Jawa TS 350 Twin Sport
Minusy:
- waga ~160kg
- słaby tylny hamulec
- dużo pali
Plusy:
- wygodna
- zrywna
- ładna
-
Jawa TS 350 Twin Sport
minusy
-spalanie oczywiscie
-przedni hamulec powinien byc tarczowy:))
plusy
-dużo mocy 27km
Jawa TS 350 Twin Sport
+ wygodna, przyjemna w prowadzeniu
+ banalna w obsłudze i naprawie
+ ekonomiczna
+ niskie spalanie przy spokojnej jeździe
+ motocykl z duszą...
+ nawet dobre osiągi jak na ten segment
+ ORYGINALNY HAMULEC TARCZOWY
+ rzadko spotykana w trasie, szczególnie wersja 639 :)
- latem za szybko przegrzewa się silnik, no ale to uroki chłodzenia powietrzem :)
JAK SIĘ DBA TAK SIĘ MA :)
__________________________________
Jawa TS 350 Twin Sport
- spalanie i regulator napięcia
+ przyjemność jazdy
+ dzwięk