plusy:
-ciężki motorek daje bardzo dobrą przyczepność na drodze
-przyzwoite przyspieszenie
-obrotowa skrzynia biegów (z 4 biegu mogę odrazu wrzucić 1)
-v-max 80km/h na prostej
-wygląd
-wygodny
-na 100km pali zaledwie 2l - 2,5l
-bardzo cichutki
-stopka centralna i boczna
minusy:
-na bocznej stopce już mi się 2 razy przewalił(możliwe że to moja wina aczkolwiek nie wykluczam wady fabrycznej)
-gdy motorek na 3 biegu wejdzie w bardzo wysokie obroty to słychać jak owiewka trzeszczy
-w 2 osoby jedzie 65km/h i ma słabszą siłę ale to szczegół
+male spalanie
+duza moc ( jak na 50 )
-brak bagażnika
-/+ półautomat ( dla mnie na \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"-\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" )
+dobry dzwięk ( jak na 50 )
+spokojnie leci 80+ ( bez zdejmowania żadnych blokad i tuningu )
Zrywny,Szybki,Wygodny,Ekonomiczny,Tani w Utrzymaniu,itd itd
To są plusiki..
A minus jest jeden..Że to nie jest Japoniec..gdyby był to była by to maszyna idealna..
Ferro 901-4
PLUSY:
+zrywny
+małe spalanie
+cicho pracuje
+duże koła
+wyświetlacz biegów
+4 biegi
+wygodne siedzenie
+ładny wygląd
Ferro 901-4
plusy:
-spalanie
-zrywny
minusy:
-blisko świecące światła
-wibracje przy wyższych obrotach
-chłodzony powietrzem
Ferro 901-4
+ dość ciężkawy lepsza przyczepność
+ zrywny
+ niezła prędkość
- przód trochę za miękki
Ferro 901-4
plusy:
+przyśpieszenie
+v-max
+nadwozie
+wygoda
minusy:
-wibracje
-plastiki przy dociśnięciu szaleją
Ferro 901-4
plusy:
-ciężki motorek daje bardzo dobrą przyczepność na drodze
-przyzwoite przyspieszenie
-obrotowa skrzynia biegów (z 4 biegu mogę odrazu wrzucić 1)
-v-max 80km/h na prostej
-wygląd
-wygodny
-na 100km pali zaledwie 2l - 2,5l
-bardzo cichutki
-stopka centralna i boczna
minusy:
-na bocznej stopce już mi się 2 razy przewalił(możliwe że to moja wina aczkolwiek nie wykluczam wady fabrycznej)
-gdy motorek na 3 biegu wejdzie w bardzo wysokie obroty to słychać jak owiewka trzeszczy
-w 2 osoby jedzie 65km/h i ma słabszą siłę ale to szczegół
Ferro 901-4
+dobrze przyspiesza
+ nawet dobry v max
- słabe plastiki
- silimak w mojm przypadku szybko się zepsuł
Ferro 901-4
Plusy:
-zrywny
-szybki
-bardzo szerokie opony
-duży bagażnik
Minusy:
-brak tuningowych części
-wygląd
-bardzo duże spalanie
Ferro 901-4
+zrywny
+szybki
+stylistyka
+zużycie paliwa
Ferro 901-4
+ Świetnie się prowadzi.
+ Piękny dźwięk silnika.
+ Mało pali.
+ Świetnie przyśpiesza (lecz jeszcze na dotarciu)
____
- Brak schowka.
Ferro 901-4
Plusy:
-wysoki
-duże opony i felgi
-dosyć dobre przyspieszenie
-fajne malowanie
Minusy:
-kask nie mieści się pod siedzenie
-lampa w kierownicy
Ferro 901-4
+ szybko się rozpędza
+ 2 suw :)))
+ nawet ładny wygląd
- słabe plastiki
Ferro 901-4
JEDEN WIELKI PLUS
Za takie pieniądze nie ma co dużo wymagac
Ferro 901-4
+małe spalanie
+duży bak
+serwis blisko domu
+niska cena
__________________
-mały schowek
-silne wibracje
Ferro 901-4
+male spalanie
+duza moc ( jak na 50 )
-brak bagażnika
-/+ półautomat ( dla mnie na \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"-\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" )
+dobry dzwięk ( jak na 50 )
+spokojnie leci 80+ ( bez zdejmowania żadnych blokad i tuningu )
Ferro 901-4
plusy : zrywny , szybki
minusy : mógł by być bardziej miękki:DD
Ferro 901-4
Plusy:
-wygodny
-szybki
Minusy:
-ciężki przód
-przy hamowaniu na przód skacze kierownica
Ferro 901-4
PLUSY:
-Wygląd ! Jedna z największych zalet
-Dźwiek
-Osiągi
-Bardzo małe spalanie
-W chwili obecnej dostęoność częsci
MINUSY
-przy dużych obrotach dość głośny (na dotarciu)
Ferro 901-4
Zrywny,Szybki,Wygodny,Ekonomiczny,Tani w Utrzymaniu,itd itd
To są plusiki..
A minus jest jeden..Że to nie jest Japoniec..gdyby był to była by to maszyna idealna..
Ferro 901-4
+
dobre przyśpieszenie
-
dużo pali
kiepskie plastiki
Ferro 901-4
-wymiana żarówek
-brak schowka