minusy
- blokada elektroniczna która zamula go na 4 biegu
- drgania podczas większej prędkości spowodowane wibracjami silnika ale to po części zaleta ;)
Plusy:
- frajda z każdej jazdy
- dźwięk tłumika
- świetny wygląd
- i ogólnie mi się podoba
+ ma manualna skrzynie biegów
+dobrze sie prowadzi
+dobre przyspieszenie
+plastiki sie nie trzęsą wogole chyba ze sie jedzie 70 km/h po nie rownej drodze
-maly \\\\\\\"schowek\\\\\\\"
+ Moc
+ Wygląd
+ Małe Spalanie około 2 Litrów
+ Brak Blokad od nowości
+ Super Przyśpieszenie (jak na 4 sów-a 50ccm)
+ Ostre Hamulce (Tył jak i Przód )
+ Dźwięk
+ Duży Bak
+osiągi srednio 85km/h na orginalnych 50cm3
+ładny wygląd
+wydaje piękny dzwięk
+/-automatyczne sprzęgło(pozwala na większe wykorzystanie potencjału motoroweru)
+manualna skrzynia biegów
nie chce mi się wymieniać...
+
-ładne nadwozie
-duży bak
-felgi
-tłumik
-owiewka
-seryjnie bez blokad :)Na luzie zakręcił się do 12000RPM (!) :)
-
-chyba tylko ta waga... Wg. książeczki - 125 kg (!)
-ssanie jest przy silniku, nie obraziłbym się, gdyby było przy kierownicy :)
Ferro 901-4
+duży +wygodny -dobija tył
Ferro 901-4
+ duży ciężar, czyli dobra przyczepność
+ dynamiczny silnik
+ V-max ok 80km/h
+ zaje**ste przyspieszenie
+ jeszcze lepszy dźwięk
- za miękki przód
Ferro 901-4
+ Wydech
+ Duży, masywny
+ Fajnie skonstruowana skrzynia biegów
+ Bak! (na ok. 18 litrów)
+ Spalanie 2,5 litra
+ Przyspieszenie
Minusów na razie się jeszcze nie doszukalem ;)
Ferro 901-4
-bagażnik cięszko się zamyka
-sporo pali na swoją moc
+zrywny
+do45km/h rozpędza się zabujczo:)
Ferro 901-4
+ Wygląd xD
+ Dźwięk
- Przednie światła strasznie słabe
Ferro 901-4
+
owiewka
duży bak
felgi
tłumik
ładny dzwięk slinika
-
waga
ssanie przy silniku
Ferro 901-4
minusy
- blokada elektroniczna która zamula go na 4 biegu
- drgania podczas większej prędkości spowodowane wibracjami silnika ale to po części zaleta ;)
Plusy:
- frajda z każdej jazdy
- dźwięk tłumika
- świetny wygląd
- i ogólnie mi się podoba
Ferro 901-4
+ ma manualna skrzynie biegów
+dobrze sie prowadzi
+dobre przyspieszenie
+plastiki sie nie trzęsą wogole chyba ze sie jedzie 70 km/h po nie rownej drodze
-maly \\\\\\\"schowek\\\\\\\"
Ferro 901-4
+ przyspieszenia
+ małe spalanie
+ bardzo wygodny
- v-speed.
-za duży.
Ferro 901-4
+ Moc
+ Wygląd
+ Małe Spalanie około 2 Litrów
+ Brak Blokad od nowości
+ Super Przyśpieszenie (jak na 4 sów-a 50ccm)
+ Ostre Hamulce (Tył jak i Przód )
+ Dźwięk
+ Duży Bak
Ferro 901-4
+osiągi srednio 85km/h na orginalnych 50cm3
+ładny wygląd
+wydaje piękny dzwięk
+/-automatyczne sprzęgło(pozwala na większe wykorzystanie potencjału motoroweru)
+manualna skrzynia biegów
nie chce mi się wymieniać...
-nie ma schowka
-brak miejsca na sprzęt audio
Ferro 901-4
+
-ładne nadwozie
-duży bak
-felgi
-tłumik
-owiewka
-seryjnie bez blokad :)Na luzie zakręcił się do 12000RPM (!) :)
-
-chyba tylko ta waga... Wg. książeczki - 125 kg (!)
-ssanie jest przy silniku, nie obraziłbym się, gdyby było przy kierownicy :)