Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
Sztutowo
80 cm3
18 KM
13000 Nm
8.00 s
Honda zakupiona w dniu 6 stycznia br.
Przejechałem nią , do tej pory, 1000km i jestem zadowolony z zakupu. Co prawda szału nie ma , ale ważne , że jeździ. Chociaż widok 17 latka na takim motorku jest dosyć śmieszny :) .
*Olej w przekładni 10W40
*Olej do mieszanki 2t półsyntetyk
*Płyn hamulcowy DOT3
*Świeca zapłonowa NGK BR7ES/BR8ECS
*Zębatka przód 16Z seria
*Zębatka tył 47Z seria
Proszę nie mówić tu o kopiowaniu opisów , gdyż nie wykazuje się zbyt dużą chęcią do myślenia w wakacje , a jednym z jej właścicieli jest on http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Honda/NSR_50/11966 .
*Lusterka z karbonu(imitacja)
*Małe kierunkowskazy LED z karbonu
*Siatka we wlotach powietrza
*Stożkowy filtr powietrza
*Szerszy wydech
*Silnik DC02E
*Zmieniony moduł zapłonowy na CI627
*Przerobione światła przednie z 15W na 55W
AC08/DC02
Od NS-1 , chłodzony cieczą .
*zawieszenie seryjne
*oponka przód 2.75 x 17
*oponka tył 3.00 x 18
*widelec teleskopowy z przodu-miękki
*tył zawieszenie pro link
Każda jest niezapomniana :) .
Moja przygoda z nim zaczęła się kiedy planowałem zakup Aprilli RS50 , a kupiłem NSR80 , które uważałem za brzydala , ale po oględzinach stwierdziłem , że fajnie będzie nam się żyło. ;)
Moto jak moto - ważne , że jeździ .
Początki były trudne , bo próbowałem go ujeżdżać w zimę . ;D
No ale każdy musi od czegoś zacząć.
Przejechane 1000km od stycznia jest nawet satysfakcjonujące , bo trasy nie są długie - od 10 km do 50 max .
POZDRAWIAM DEBILI , KTÓRZY ROZBIJAJĄ SZKLANE BUTELKI NA ULICY. DZIĘKI WAM O MAL NIE STRACIŁEM DZIŚ ŻYCIA - JECHAŁEM PO MAMĘ , BO SKOŃCZYŁA PRACĘ . PRZY PRĘDKOŚCI 100 km/h NIE IDZIE WYHAMOWAĆ W 3 SEKUNDY , A CO JA BIEDNY MIAŁEM ZROBIĆ ? O MAŁO PRZEZ "NICH" NIE WYLĄDOWAŁEM POD KOŁAMI AUTOBUSU. DZIĘKUJE MOIM NOGOM , ŻE W PORĘ SIĘ ZORIENTOWAŁY I ZŁAPAŁY RÓWNOWAGĘ , BO DRIFTOWAŁEM .
W przyszłe ferie zimowe chciałbym poświęcić trochę czasu i przerobić go na naked , może na wzór Hondy CB500 jeśli budżet pozwoli .
Przydałoby się również :
-zmienić oponę tylną z 3.00/18 na 110/90/18
-przemalować na kolor czarny z czerwonymi elementami
-wyjebanie wszystkiego z tłumika .
+Sztywne zawieszenie
+dobre przyspieszenie
+bezawaryjny
+świetne hamulce
+cicha praca
+osiągi
+wygląd niczego sobie
-mógłby być jednak troszkę większy
-dźwięk (pierdzenie doprowadza do szału, gdyż chodzą ploty , że mam silnik od skutera. W sumie pierdzi jak większość 2T . )
-wąska opona tylna , jak wspomniałem wyżej - marzę o zmianie
-słabe światła
-nawet duże spalanie .
-Mandat za wyprzedzenie autobusu bez kasku
-wyjebanie wentyla podczas czyszczenia tylnego koła , co wiązało się z prowadzeniem moto do domu przed 1 km
-branie wszystkich 4T do pojemności 125ccm
-raz nawet udało się wyprzedzić Hondę XL650V , pomijając fakt , że miał pasażerkę i od groma toreb i jeden kufer.
No cóż , 18 w lutym 2012 , więc chciałbym się przesiąść na auto . Może na początek Ford Fiesta albo VW Golf II.
Kiedyś chciałbym jeździć Kawą ZX-6R albo Hondą CB1100 .