Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Warszawa
398 cm3
62 KM
39 Nm
4.30 s
Jest to wersja pierwsza "H" robiona tylko na rynek japoński . Stworzono go jako wyścigowy jednoślad, który przez cały okres swej 14-to letniej kadencji był liderem w swojej klasie.
Nie bedę robił
DOHC 16V
62KM przy 12500 obr/min
39,2 Nm przy 10000 obr/min
Ma nieco mniejszą moc od wersji L
Ale większy moment przy mniejszych obr.
i przełożenia od 1 do 5 biegu nieco inne
Przód:
Odwrócony widelec, 43mm, pełna regulacja, skok 120mm
Tył:
Aluminiowy wachacz, centralny element resorująco-tłumiący, skok 120mm
Niesty brak.
Motor kupiłem w 2006 i cały sezon doprowadzałem go do jak najlepszego stanu gdyż był niewłaściwie serwisowany co skutkowało powżnymi awariami.
Na szczęście na sezon 2007 wystarczy tylko wymienić olej i linkę sprzęgła i będzie w pełni gotów.
Sezon 2007 - Motorek w pełni gotów :)))))
2006-Ma być IGŁA
2007-Jest Igła
2007-06-26 - Niestety motor sprzedany :(
Plusy:
Zajebisty Dźwiek silnika
Mały, zwinny, bardzo dobrze trzyma w zakrętach, nie wchodzi z manetki na koło (dobry dla niedoświadczonych kierowców), stosunkowo niedrogi w eksploatacji pod warunkiem właściwego, regularnego serwisowania
Minusy:
Bardzo twarde zawieszenie i niewygodna pozycja kierowcy powodują bule nadgarstków.
Nie nadaje się do romantycznych wypadów we dwoje.
Prędkościomierz tylko do 180km/h, nie wiem z jakiego powodu i w dodatku nie ma mowy o założeniu licznika wersji L :[
Kochająca Żona i równie Kochane Dziecko
o SUZUKI DR-Z400SM (spełnione)z YOSHIMURĄ, Remusem lub Devilem
o Równych jezdniach
o wyrozumiałości Policjantów
o wakacjach na Bora Bora
i o wielu takich tam....