Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2003 r.
1000 cm3
164 KM
113 Nm
2.90 s
nie jestem zwolennikiem zmian w motocyklu.dzieki cichemu wydechowi uniknalem kilku mandatow to policja nie zdazyla sie zorientowac ze zbliza sie motor :)
w pelnym zakresie obrotow mamy nadmiar mocy, do 4 tys obr potulny jak baranek a od 7 tys obr prawdziwa bestia.bardzo elastyczny silnik pozwala na jazde na VI biegu i plynne przyspieszanie od 40km/h do .....(+299 km/h).
jak przystalo na sportowy motocykl zawieszenie jest twarde a pelna gama regulacji,kazdy kierowca z pewnoscia moze ustawic charakterystyke pod swoje oczekiania i pod mozliwosci drog po ktorych bedziemy sie poruszac.
sierpien 2007...cieply sloneczny dzien, torba na baku spakowana prawie pod brode, pasazerka na tylnym siedzeniu.spokojny dzien jazda z predkoscia nie przekaczajaca 160km/h.na trasie minelismy srebrna Vectre 3,2 nieoznakowany pojazd policyjny ktory podobno dogoni wszystko co jezdzi po polskich drogach bo moze jezdzic z predkoscia 260km/h ale GSX-R 1000K3 nie daje szans i po 30sekundach znika z pola widzenia super szybkiego samochodu :) niestety po 10 min na parkingu podjezdza policja i na podstawie domyslu ze to mogly byc te motory usiluje zabrac prawo jazdy.spraw trafia do sadu i na podstawie czerwonego plecaka sad zasadza mandat 700zl i 10pkt. takie mamy polskie prawo - brak widocznych numerow rej., brak zmierzonej predkosci poruszajacych sie motocykli, jedynie czerwony plecak przyporzadkowuje kierowcow do 3 motocylki.paranoja
hmm....nowszy model? nie wiele lepsze osiagi a kasa zamrożona.zostaje przy K3
minusem sa ceny cześci ale wynikają z tego ze jest to topowy model
PLUSY:niskie spalanie,obszerna owiewka chroniaca przed wiatrem i pedem powietrza, elastyczny silnik z duzym zapasem mocy.