Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2005 r.
Ciechanów
498 cm3
60 KM
45 Nm
5.00 s
mój pierwszy motocykl, kupiony w salonie Kawasaki w USA :)
Silnik:
Pojemność skokowa: 498 ccm
Typ silnika: Rzędowy dwucylindrowy, chłodzony cieczą, rozrząd typu DOHC, cztery zawory na cylinder,
Moc maksymalna: 44 kW (60KM) przy 9800 obr/min.
Maksymalny moment obrotowy: 45 Nm przy 8500 obr/min
Skrzynia biegów: 6 biegowa
Sprzęgło: Wielotarczowe sprzęgło w kąpieli olejowej
Łańcuch: Rolkowy typu o-ring
Rama: Rama zamknięta podwójna z rur stalowych
Zawieszenie przednie: Widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 36 mm i skoku 140mm
Zawieszenie tylne: Wahacz wleczony z centralnym elementem resorująco-tłumiącym
Hamulec przedni: pojedyńcza tarcza średnicy 270mm z dwutłoczkowymi zaciskami
Hamulec tylny: Pojedyncza tarcza średnicy 230mm z jednotłoczkowym zaciskiem
Koło przednie: 110/70 H 17
Koło tylne: 130/70 V 17
Plusy:
- silnik
- ponadczasowy wygląd
- komfortowa pozycja
- łatwość prowadzenia
- niskie koszty eksploatacji
- dobry reflektor
- „kulturalna” skrzynia biegów
- prostota konstrukcji
- dostępność części zamiennych
Minusy:
- nieco zbyt miękkie zawieszenie
- seryjne hamulce wymagają drobnej poprawki
- ciężko stawia się na nóżce centralnej
- rdzewiejące wydechy
- drżące lusterka nie dające dobrej widoczności
- pękające mocowania plastików
-tańszej benzynie
-polskich drogach bez dziur ^^