Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2009 r.
Warszawa
50 cm3
0.00 s
Skuter wyprodukowany w 2009 roku, pierwsza rejestracja w czerwcu 2010 roku. Duży, wygodny, dobry na miasto jak i na podmiejskie podróże. Dwusów - dla jednych plus, dla innych minus...
Moduł CDI bez blokady, sportowy wariator, sportowy (odblokowany) wydech
Dwusuwowy, jednocylindrowy, dość mocny (szczególnie po odblokowaniu) jak na masę skutera.
Miękkie (może nawet za bardzo), ale komfortowe, koła 13". Dwutłoczkowy hamulec koła przedniego.
Przygodą można nazwać zmianę zegarów z oryginalnych badziewnych na te, co widać na zdjęciu. 5 godzin mi to zajęło, szczególnym problemem było to, że w kostce oryginalnej każdy kabel był inaczej niż w nowych zegarach... Pomału rozgryzłem całą instalację elektryczną, teraz wszystko działa, włącznie z obrotomierzem :)
Jeździć - zamienić na inny - lub sprzedać :)
Plusy:
+ wymiary skutera
+ wygoda podróżowania
+ łatwo dostępne części zamienne oraz tuningowe
Minusy:
- silnik dwusuwowy nie pracuje zbyt kulturalnie na niskich obrotach
- dość duże spalanie
- bezużyteczny schowek pod kanapą
Obecnie 72km/h na prostej (masa skutera to 112kg) + kierowca.
Prawko kat. A i Yamaha DragStar w kolorze pomarańczowo-czarnym z dużą ilością chromu :)