facebook
System PJ
to 129 372 pojazdów na 669 376 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Romet Kadet M780 1980r

Oglądano już 2648 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Romet Kadet M780 »
  • Rocznik

    1980 r.

  • Właściciel

    t0m3cz3k

  • Kategoria

    Motorowery

  • Lokalizacja

    Tychy

  • Moc

    1 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Marka: Romet

    Model: 780

    Producent: Predom Romet w Bydgoszczy

    Lata produkcji: 1980-1990

    Ilość egzemplarzy: ?.

    Historia powstania:

    Model 780 był powrotem po modelu 760 do konstrukcji z ramą obniżoną w części środkowej. Konstruktorzy nie wrócili jednak do pomysłu umieszczenia zbiornika paliwa pod bagażnikiem tylnym decydując się na umieszczenie go "klasycznie" na ramie. Pojazd wyposażono w zespół napędowy typu 023 o mocy 1,7 KM.

    Dane techniczne:

    Silnik:

    Typu 023 dwusuwowy z przepłukiwaniem zwrotnym, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem. Średnica cylindra 38 mm skok tłoka 44 mm, pojemność skokowa 49,8 ccm. Stopień sprężania 8. Moc maksymalna 1,7 KM (32 KM/l) przy 4800 obr/min, moment max 2,85 Nm Cylinder żeliwny, głowica ze stopu lekkiego. Wal korbowy i stopa korbowodu łożyskowane tocznie. Rozrusznik nożny. Paliwo - mieszanka (1:30) z olejemLux10

    Gażnik:

    Poziomy typu GM12F1 o średnicy gardzieli 12 mm. Filtr powietrza mokry siatkowy.

    Sprzegło:

    Mokre dwutarczowe z wkładkami korkowymi umieszczone na wale silnika.

    Skrzynia biegów:

    Dwubiegowa, zblokowana z silnikiem. Zmiana biegów nożna. Przełożenia całkowite: I-29,16, II-13,19. Przełozenia w skrzyni I-3,08, II-1,68. Smarowanie olejem LUX 10, zima LUX5.

    Napęd:

    Od silnika do skrzyni biegów kołami zębatymi, przełożenie 3,32, od skrzyni biegów do koła tylnego częsciowo osłoniętym łańcuchem ˝"x4,8 o 106 ogniwach, przełożenie 2,54.

    Podwozie:

    Rama otwarta rurowa spawana, grzbietowa; głowna rura nośna o średnicy 45x2, pozostale o średnicy 30x2. Zawieszenie kola przedniego na widelcu teleskopowym bez tłumienia, o skoku 80 mm. Zawieszenie koła tylnego na wahaczu teleskopowym bez tłumienia. Siodło pojedyncze typu rowerowego, dzwonek rowerowy.

    Koła:

    Niewymienne o średnicy obręczy 16". Ogumienie 2,25-16. Ciśnienie powietrza przód 1,75, tyl 2,25 bar.

    Hamulce:

    Bębnowe sterowane mechanicznie. Bębny ze stopu lekkiego, żebrowane z wtopionż żeliwna wkładka. Średnica bębnów 97,5 mm szerokość szczek 20 mm.

    Instalacja elektryczna:

    Jednoprzewodowa o napieciu 6V. Pradnica- iskrownik o mocy 20W. Pradnica umieszczona na lewym czopie walu korbowego pod kołem magnesowym. Wyprzedzenie zaplonu 4,5 (34st.) przed ZZ. Rozwarcie styków przerywacza 0,5 +/-0,1 mm. Swieca zaplonowa M14x F80 (Iskra). Odstep elektrod swiecy 0,5 mm. Lampa przednia dwuswiatlowa 15/15W, tylna 3W.

    Pojemności:

    Skrzynka biegów 0,75 l

    Zbiornik paliwa 4,5 l

    Cieżar:

    Cieżar własny 46 kg, cieżar max 166 kg

    Zużycie paliwa:

    2,2 l/100 km przy 45 km/h

    Wskaźniki:

    Zdolnosc pokonywania wzniesien 25%,

    Stosunek mocy silnika do ciezaru 30 KM/T

    Szybkość maksymalna 40 km/h,

    Szybkość uzytkowa 35 km/h

    Stosowane barwy nadwozia:

    pomarańczowa,niebieska, jasnozielona

    Wyposażenie:

    Komplet narzedzi, pompka do opon

Komentarze (2)

  • 2010-03-13 16:39:15

    fajny kadet

  • 2009-02-06 08:56:36

    super pojazd, dla mnie 10/10 szerokosci zapraszam do mniei i koniecznie zostaw komentarz pzdr

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Vespa PK 50 XL2
  • Yamaha YZ 426F
  • Romet Komar
  • FSO Polonez Caro
  • Yamaha YZF 600
  • Jawa 250

Co robią kierowcy na PJ