Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1968 r.
Brodnica
650 cm3
32 KM
0.00 s
Motocykl zakupilem w 2001 roku i oczywiscie nie wygladal on takjak w tej chwili. W roku 2002 rozlozylem go do ostatniej srubki i zrobilem mu generalny remont mechaniki, blacharki oraz elektryki. Wszystko lacznie z lakierowaniem wykonalem we wlasnym zakresie (szparunki i napis na baku sa malowane przy uzyciu szablonow). Lista wymienionych czesci jest tak dluga ze nie bede jej przytaczal, powiem tylko ze wymienilem wszystko co tego wymagalo-no moze oprocz kolanek wydechowych:)
Posiadam rowniez wozek boczny, jest on jeszcze w trakcie remontu ale mam nadzieje ze do pelni sezonu uda mi sie go dokonczyc.
Do tuningu moge zaliczyc przekladnie glowna wykonana na zamowienie - 10x36. Wg mnie jest idealna do tego motocykla (przedtem jezdzilem na 8 i na 9). Jezdzac w trasy z moim plecaczkiem uzyskiwalem spalanie w granicach 5,5 l/100 km przy predkosciach podroznych 100-120 km/h wiec czego wiecej potrzeba?:) (oczywiscie przyczyniaja sie tez do tego nowe gazniki K-63 - najlepsze gazniki do tego boksera na rynku).
Po remoncie generalnym w 2002 roku, tloki oryginalne jeszcze z radzieckich zapasow, polerowane kanaly w glowicy, w tej chwili po ok. 25 000 km silnik sprawuje sie bez najmniejszych zarzutow.
Standardowe, po calkowitej regeneracji (lacznie z wymiana wszystkich sprezyn na nowe)
Jest ich wiele:) Pimpek nigdy mnie nie zawiodl na trasie a byl jeden sezon gdzie zrobilem nim 13.000 km! Najbardziej bede pamietal zlot w Polanowie 2002 gdzie w niedziele przed wyjazdem do domu przez wlasna glupote zmielilem dyfer 9:) Na szczescie udalo mi sie zdobyc 8 od Braci Wiatru ze Slupska-oczywiscie same tryby wiec musialem zrobic szybka przekladke u nich w warsztaciku-jeszcze raz dzieki chlopaki, bede wam wdzieczny do konca zycia!;)
Raczej nie mam zamiaru go sprzedawac, w chwili obecnej oprocz niego posiadam jeszcze kilka motocykli z ktorych wiekszosc czeka na remont ale Pimpek raczej ma u mnie dozywocie.. Chyba ze zycie napisze inny scenariusz...
Glownym minusem jest oryginalna pradnica 6V ktora nie dosc ze ma marna moc to jeszcze jest awaryjna-mam juz 2 nowa i w miedzyczasie 2 wirniki i stojan wymienilem, jednak nie przerobie bloku pod alternator:) Oryginal to oryginal:) Poza tym motocykl posiada same plusy:)
Hehe:) Moze nic szczegolnego ale na Pimpku zdobylem pierwsze miejsce w konkursie wolnej jazdy parami na zlocie w Inowroclawiu w 2005 roku
Marze o tym zeby miec wiecej czasu na jezdzenie bo z kazdym rokiem jest go niestety mniej:)