Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1985 r.
Września
750 cm3
100 KM
3.60 s
Przerobiony na streeta. W silniku nic nie było grzebane (seria)
Spalanie przy trybie eco 6 l przy wariacjach dochodzi do 10 :)
Czterocylindrowy, rzędowy; czterosuwowy, chłodzony cieczą. Rozrząd typu DOHC, 5 zaworów na cylinder, cztery gaźniki Mikuni o średnicy przelotu 34mm,średnica cylindra/skok tłoka 68/51,6 mm, pojemność skokowa 749 cm^3, stopień sprężania 11,2:1. Moc maksymalna 74kW (100KM) przy 10 250 obr/min.
Maksymalny moment obrotowy 80 Nm przy 8000 obr/min .
Wahacz wleczony jednoramienny (aluminiowy) podparty centralnym elementem resorujaco-tlumiacym.
Pomalować felgi na złoto. Bak złoto-czarny. Ewentualnie trysnąć na złoto klamki (jak będą chęci).
Z plusów to:
- wygodna pozycja podczas dłuższej wyprawy
- bardzo dobrze się prowadzi
- sprzęcik jak na swoje lata ma dobre przyśpieszenie
Z minusów to:
- mały skręt przy zawracaniu
- ciężki 250 kg z płynami
- przy 150 robi się tornado w kasku
220 i dalej ciągnie (brak skali)
Taniej benzynie.