Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
350 cm3
24 KM
9.00 s
Kupiona prawie 2 lata temu w Jeleniej Górze. Obecnie moja druga połówka, dzięki której mam teraz wiele wspomnień i kiedy tylko sobie zacznę wspominać to od razu robi się jakoś lepiej. Spełnione marzenie, chciałem mieć czeski motocykl i mam.
Silnik przeszedł remont kapitalny, patentowy uszczelniacz międzykomorowy, wymienione elementy skrzyni biegów, szlif + regeneracja wału.
Przebieg 20932 patrząc na dzien dzisiejszy i dalej rośnie...
Zapłon ze zmiennym kątem Sovek, reflektor H4 Wesem
Konfiguracja fabryczna i tak zostanie
Fabryczne
Kiedy o 2 w nocy wracałem na 1 cylindrze, bo padło ładowanie. Potem i tak pchałem do domu bo akumulator się skończył na amen.
Powrót do oryginalnego wyglądu wizualnego
+ Na swój wiek mocna jeśli chodzi o pojazdy z bloku wschodniego
+ Jak się turla dropsa to mało pali
+ W dźwięku można się zakochać, uszy to lubią
+ Jeśli się dba i stosuje do zaleceń serwisówki to wystarczy tylko lać mieszankę do zbiornika
- Brak wad, a nawet jeśli są to uzupełniają ten motocykl, bo to by nie było to jeśli by "tak nie miała"
130km/h
Silnik zrobiony samodzielnie
Pojechać gdzieś daleko, przed siebie i nie patrzeć na nic. Tylko zalać zbiornik do pełna, parę podstawowych narzędzi i flaszka oleju do 2T