Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Krosno Odrzanskie
750 cm3
69 KM
67 Nm
4.70 s
Duże turystyczne enduro. Legendarny motocykl, niezawodny, te motocykle maja nierzadko ponad 20 lat i dalej jeżdżą bez problemów. W terenie dają rade, ale obowiązkowo opony z kostka, inaczej to samobójstwo próbować offroadu.
- tłumik przelotowy Dominator,
- podgrzewane manetki,
- turystyczna szyba + deflektor,
- gniazdo 12V,
- wysokie gmole,
- centralna stopka,
- progresywne sprężyny przedniego zawieszenia Wilbers,
- centralny kufer Givi,
- handbary,
- kierunkowskazy ładniejsze od ochydnie wielkich oryginalnych
Dwa cylindry w rzędzie. Silnik ma wytaczającą moc do sprawnej dynamicznej jazdy. Nawet w pełni załadowany motocykl z pasażerem nie jest zmulony. Ciągnie już od 2 tys obr. Małe wibracje są odczuwalne przy 5tys obr. Dobrze wyregulowane gaźniki pozwalają zejść ze spalaniem w okolice 5,5l. V-max około 190km/h
Idealne zawieszenia na polskie drogi, nie straszne mu dziury, poprzeczne przeszkody itd. Po wymianie sprężyn na progresywne można ostro endurzyć:)
Zawsze można się do czegoś doczepić , chociażby do ciężkiego dostepu do świec, czy czegokolwiek wsumie w tym motocyklu - żeby sprawdzić olej trzeba zdjąć boczek. Ale przyjemność z jazdy, niezawodność, i wolnośc jaką daje możliwość zjechania z utwardzonej drogi i podróżowanie offroadowo to jest to:)
KTM LC8 Adv