Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1984 r.
ok. piły
174 cm3
14 KM
0.00 s
Jest to mój drugi motocykl (pierwszy to wsk 125 b3) który tworzyłem przez ponad rok. WIADOMOŚĆ DLA WSZYSTKICH MIŁOŚNIKÓW I KOLEKCJONERÓW WSK: ZOSTAŁA STWORZONA Z KILKU WSK WIĘC TO SKŁADAK A NIE JAKIŚ UNIKAT.
Historia:
Napaliłem się na motocykl klasy wsk 175, lecz ojciec mi nie pozwalał.
Po kilku miesiącach kupiłem silnik na allegro za 300zł, ale okazało się że jest do remontu. Został zakupiony tłok z pierścieniami oraz gaźnik z koszem sprzęgłowym. W trakcie kupiłem jeszcze ramę od wsk 125 B3 z 48r z przebiegiem 13333km za 200zł. Na początku roku 2010 w marcu zacząłem nią jeździć, lecz niestety nie obyło się bez kilku remontów silnika.
Rozpoczął się gdzieś na początku wakacji kiedy postanowiłem ją przerobić na crossa, tak żeby spełniał moje wymagania. Tak po kilku dniach zmieniła się jego charakterystyka, pod koniec została zakupiona "kostka" na tylne koło na szczęście obyło się bez przeróbek.
Tu tkwi problem. Musiałem jakoś kupić już dobity silnik, który ledwo dychał. W ciągu roku zdołałem zrobić ok 5 remontów za każdym razem inna przyczyna. Mam nadzieję, że gdy wymienię prawie wszystkie zużyte części będzie pracować jak nowy :D Silnik, gdzie mam założona zębatkę 15z i z tyłu 65z można wyczuć ok 20km, lecz drastycznie zmniejsza się prędkość.
Jest twarde., ale czasami to nawet pomaga w terenie.
Jak pewnego mokrego popołudnia wpadłem w bagno i nie mogłem jej wyciągnąć :D
Mam zamiar ciągle go ulepszać:
-inne przednie zawieszenie
-kolo przednie 21 cali z kostką
-może silnik od etz 250
-tylne amortyzatory od etz
-inne siedzenie
-dyfuzor
minusy:
-brak papierów
-awaryjny silnik
-mała prędkość
-brak oświetlenia
-twarde zawieszenie
plusy:
-moc!!!!!!
-satysfakcja
-zabawa w terenie
-przyczepność
wsk S2
wsk Formaeo
jakiś dobry KTM 125