Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1980 r.
Bolesławiec
430 cm3
68 KM
0.00 s
Wymarzona piękna cb 650 custom w pełnym oryginale- oryginalny lakier, zero tuningu. Babuleńka znakomicie się spisuje, jest bezawaryjna i bezinwestycyjna- tylko dbać i jeździć.
Wykonana bardzo solidnie, widać ze w tamtych czasach nie żałowano na produkcję, wszystko jest zmyślnie i praktycznie zrobione, nie ma żadnych tandetnych plastików- masywne i ładne...
BARDZO WYGODNA- trasy rzędu 500 km są dla niej pryszczem!
Ubranie- kufry, owiewka-szyba akcesoryjna, polerka aluminiowych elementów, gmole
Seryjna 630, 4w4 NIESAMOWICIE PIĘKNIE PRACUJE, jest bezawaryjny pomimo swojego wieku i ku mojemu zdziwieniu bardzo ekonomiczny!!- spalanie przy normalnej jeździe w trasie nie przekracza 5 litrów, przy spokojnej jeździe jeszcze mniej! Kwestia dobrej regulacji i właściwej eksploatacji
ok
Ostatni wypad z ekipą w góry :)
Założenie wyższej szyby serwisowej, założenie stelaża pod kufer centralny z oparciem pasażera w chromie, wymiana uszczelniaczy i oleju w lagach, wymiana oponki i regularny serwis... I będzie jeszcze długo jeździła- w końcu to HONDA!!
+ + + + + + + WYGODA!!
+ wygląd
+ brzmienie 4w4
+ małe spalanie idące w parze z elastycznością i dynamiką- jak na 30 lat daje jeszcze radę
+ bezawaryjna
+ motocykl z duszą...
- brak szprychowych kół
- jazda do 120 jest ok, powyżej już troszke wieje i motorek mam wrażenie się męczy (ja jeżdże 90-100 i spokojnie wystarcza)
v-max jak narazie 145 km/h ale spokojnie dałaby radę więcej
cb 750 seven fifty