Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
1590 cm3
92 KM
133 Nm
9.50 s
Suzuki Swift MK II 1,6 GLX, wersja sedan, 4 drzwi, napęd przód
Nie tuning, lecz raczej modyfikacje : świece (???) czterożarowe BOSCH, stożkowy filtr powietrza K&N, końcowy tłumik ULTER, migacze przeniesione w światła postojowe, postojówki w kloszach lamp, wyczyszczona klapa tył, kubełki przód z GTI, kanapa tylna z GTI, kierownica i naba MOMO, nowa gałka zmiany biegów z mieszkiem, małą modyfikacja deski rozdzielczej, tunel środkowy w skórze, brak listew bocznych, ale wymaga to dopracowania
Silnik 1,6 16V, wersja G16B, R4 SOHC, wtrysk jednopunktowy 92KM/6000, 133Nm/3500
Fajne kolorowe dywaniki, gaśnica, elektryczne lusterka, centralny zamek, elektryczna regulacja lamp przednich, ręczny szyberdach, regulacja kolumny kierowniczej - jak na lata 90 całkiem nieźle
Seryjne, - 30mm, ale nie pytajcie jak
Wiem, ale nie powiem :)
Przygody w czarnej astrze mk II "by night" - kto ma wiedzieć ten wie
Plusy: niska masa, fajne silnik oraz przyśpieszenie, dłuuga skrzynia
Minusy: niska masa ( mało gwiazdek w testach NCAP :) ), proporcje auta ( wąskie i wysokie ), podatność na korozje
Mało punktów w "policyjnym programie lojalnościowym"
To o czym marzyłem już mam :)
Fajny wózek Oceń moją Pozdrawiam
Ładny ognisty sedan. Skad masz te fotele bo to seria nie jest :)
Czekam na więcej fotek bo z tego co mamy nie bardzo widać co zostało zmodyfikowane a Twój opis wygląda na twórczy !:) pozdro !
Na zdjęciach fura wygląda lepiej niż pod Realem :P
Joke :)
Umyłbyś ją wreszcie.
trzymamy za slowo z tym 26.02.2007:)