Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Poznań
1995 cm3
185 KM
298 Nm
6.60 s
Moja Lancia Delta Integrale 8V Rosso Monza
W listopadzie 1987 roku zaprezentowano rozwinięcie Delty 4WD pod nową nazwą: Delta HF Integrale 8V. Nowemu modelowi nadano bardziej agresywny wygląd, by uwypuklić jego sportowy charakter. Zachowano turbodoładowany silnik o pojemności 1995 cm3 z intercoolerem i wtryskiem elektronicznym.
Moc seryjnie produkowanej Delty wzrosła do 185 KM, a osiągi stały się, jak na tamte czasy,
oszałamiające: 0-100 km/h w 6.6 sekundy, prędkość max. 215 km/h.
Delta HF Integrale 8V (z płaską maską) ścigała się przez cały sezon 1988r, zdobywając drugi tytuł mistrzowski z rzędu.
Więcej informacji znajdziesz w Klubie Lancii pod adresem: http://www.lanciapolska.org
kute tłoki
jakiśtam niby chip
średnica/skok cylindra: 84x90
stopień sprężania: 8:1
seryjny max moment obr: 298 Nm/2750 rpm
seryjna moc max: 185KM /5300 rpm
Seria
Gwintowane zawieszenie BC Racing
najlepsze audio to dźwięk silnika.
Był radiomagnetofon - wyrzuciłem :)
Minusy: prócz spalania nie ma żadnych.
Acha, nie jest to auto rodzinne :)
Plusy: wsiądź przejedziesz się, nie będziesz miał pytań.
Permanentny banan na twarzy. Tak, to mjedyny plus jeżdżenia Integralką.
Lancia Delta Integrale Evoluzione.
A może nie? wilk w owczej skórze też ma swoje zalety!