facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 391 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

FSO Polonez 1987r

Oglądano już 17483 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o FSO Polonez »
  • Rocznik

    1987 r.

  • Właściciel

    świętyEFI

  • Kategoria

    Rajdowe

  • Lokalizacja

    Tarnów

  • Pojemność

    1600 cm3

  • Moc

    152 KM

  • Max. moment obrotowy

    141 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    8.00 s

  • Opis

    Samochód został kupiony do normalnej jazdy oraz KJSów i kręciołków.

  • Tuning

    Brewka od golfa, atrapa z siatki, tylny zderzak i listwa z caro, tłumik ulter sport.

  • Silnik

    1.6 16v N/A

    3 ewolucja - silnik nie występujący w takim setupie w przyrodzie - dół silnika z lancii delty HF turbo i głowica 16v z tipo 2.0.
    Przerobione \"garbate\" tłoki z 8v pod 16 zaworów, wałki niecałe 300 stopni by rewar,porting głowicy, pełny remont z tulejowaniem bloku.
    Standardowo mocniejsza pompa oleju, natrysk na denka tłoka, lżejsze koło zamachowe, większe sprzęgło niż w typowym 1.6 dohc.
    Silnik ma wyważone i odchudzone korby, sworznie, lekko tłoki, nowe panewki i wiele dorobionych rzeczy aby przełożyć FWD do RWD.
    Zmieniona trnasmisja - koła pasowe na pasek wielorowkowy,dorobiony obieg wody, regulowane kółka rozrządu.
    Przepustnica fi60 z lancii delty 1.8 VVT oraz wtryski 215cc z omegi mv6 (mam jeszcze 240 z c20xe)
    Podstawka i chłodnica oleju z kadeta GSI.

    Wydech - Customowy \"baran\" bazujący nieco na kolektorze bisimoto z hondy,wykonany z rur nierdzewnych o średnicy fi 38 wewnątrz, reszta wydechu fi55 po zewnątrz, jeden tłumik ultera.Zamontowana szerokopasmowa sonda lambda z kontrollerem.

    W bagażniku zamocowany surgetank.

  • Wnętrze

    Sportowa kierownica z nabą, fotele kubełkowe,pasy szelkowe, deska z trucka i okrągłe zegary z shift lightem.

  • Zawieszenie

    Przód - sprężyny cięte Truck, amortyzatory gazowe monroe, stabilizator z poldrovera, zmodyfikowana belka pod silnikiem dla negatywu, szeroki zawias z Caro mr93, przekłądnia kierownicza z Plusa z wyjściem na wspomaganie :)
    Tył - sklepane 3 piórowe resory, troszke lepsze amortyzatory, szeroki dyfer z krótszym przełożeniem głównym 4.3,
    stabilizator z Poloneza Kombi.
    Hamulce - pompa lucas , przód wentylowane z Tipo o średnicy tarczy 257 ,hydrauliczny ręczny, regulowany korektor siły hamowania Wilwooda.
    Wspomaganie na przekładni z plusa spięte z elektrohydrauliczną pompą z Opla Astry II

  • Car Audio

    Dźwięk tylko jednego ostatniego tłumika ;)

  • Perspektywy

    Odchudzenie auta,poprawa spodu pojazdu (wiek i korozja), skrzynia biegów 6 biegowa oraz prawdziwa szpera

  • Plusy i minusy pojazdu

    Jednym słowem \"diabollo\" - jest nieobliczalny,jak na poloneza dość szybki i agresywny ale daje sporo frajdy z jazdy.

  • Marzę o...

    Wsadzeniu do tej budy silnika z mitsubishi mirage cyborga ZR - 1.6 DOHC Mivec , n/a - 175 km......... lub nissana SR16VE .

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Kawasaki KMX 125
  • Derbi GPR Nude
  • Romet 717
  • BMW 3
  • Romet Chart 210
  • Yamaha DT 80

Co robią kierowcy na PJ