Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Zielona Góra
1984 cm3
140 KM
96 Nm
7.00 s
Trabant "Polo", a aktualnie raczej "Golf GTi 16V". Posiadam go od 6 lat. Wszystkie modyfikacje zostaly dokonane przeze mnie.
Auto w trakcie prac.
2.0 16V z Corrado
fotele kubelkoweBimarco Cobra, czerwono-srebrna galka zmiany biegow, skrocona galka zmiany biegow, kierownica Victor 28cm, 3-punktowe pasy szelkowe Schroth (czerwone) z napinaczami, brak tylnej kanapy,
Plany: deska rozdzielcza od Trabanta 601 („okragla”), zegary od Lady 2103 (predkosciomierz, obrotomierz + 4 wskazniki: cisnienia oleju, paliwa, ladowania, temperatury cieczy), klatka bezpieczenstwa
obnizone: 80mm przod, 50mm tyl, amortyzatory KYB przod, tylne amortyzatory skrocone i utwardzone, skrocone sprezyny z Opla Rekorda z przodu. Podluznica i wydech 4cm od ziemi na 13". Hamulce VW Golf/Polo - nacinane tarcze ATE, klocki Textar (G40), lozyska, piasty Golf.
Aktualnie: gwint FK Golf 3, hamulce jak wczesniej, ale zamiast srednicy 10x239 sa 20x256 + tarcze 10x226 na tyle.
brak tapicerek to najlepsze audio
Kazda, dzieki konkretnemu wskaznikowi paliwa hehehehe :D
w 2007 roku...Remont blacharki, silnik :D i to chyba wszystko. Lakier na wiosne.
same + :D
- najnizsze auto zlotu "Trabi Szoł Gniezno 22-24.09.2006"
- najlepszy czas na Torze Poznan na zlocie Pyrkomania 3 - 1-3.05.2007
Ukonczeniu remontu i w koncu przejechaniu sie nim po ulicy...