Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1981 r.
Toruń
2445 cm3
75 KM
172 Nm
0.00 s
Odkupiony za niewielką kwotę w stanie.. co najmniej nagannym, ale po objechaniu pół polski i obejrzeniu wielu modeli.. jedyny którego nadwozie trzymało się jako-tako ramy!
Obecnie zostały tylko drobiazgi do zrobienia :) Auto w 101% sprawne i jeździ :)
Żaden
Silnik masywny, prosty w konstrukcji jak budowa cepa..
- Elektryczne szyby
- Podgrzewane fotele
- Szyberdach
- Klima
i wiele, wiele innych, a raczej ich brak. Rosyjska myśl technologiczna:
"..czego nie ma, to się nie zepsuje"
ale i tak pozostają nam:
- Uniwersalne fotele (Na każdy rozmiar, na stałe przykręcone do nadwozia)
- Otwierane szyby (a raczej zdejmowane)
- Wersja cabrio, (ale tylko dla nie leniwych, bądź pracoholików) [trzeba plandekę zdjąć!)
To samo mówi za siebie:
"-Wjechałeś na krawężnik!
- Jaki krawężnik?"
Nawet najbardziej dziurawa droga, dzięki temu zawieszeniu odczuwalna jest jakbyśmy jechali po tafli lodu.
P.S. A jak fajnie autem buja ;)
a co to jest? :>
Każdy wyjazd nim... jest kolejną pamiętną przygodą ;)
Trochę lepsze opony.
Oryginalne ruskie nie zawsze dają radę!
PLUSY:
+ WYGODA PODRÓŻY
+ ZDEJMOWANA PLANDEKA
+ DOBRA NAGRZEWNICA
+ ZDEJMOWANE NAKŁADKI
+ ŻYWOTNOŚĆ SILNIKA
+ PROSTOTA BUDOWY SILNIKA i SKRZ. BIEGÓW
+ ŁATWY DOSTĘP DO CZĘŚCI
+ NIE MA TERENU KTÓREGO BY NIE POKONAŁ
MINUSY:
- ERGONOMICZNY SILNIK (MAŁE SPALANIE coś w okolicach 23-25 l. benzyny i 26-32 l. gazu w jeździe miejskiej)
Wyjazd na poligon wraz z członkami rzezba4x4.torun.pl
Takim samym, tyle, że starszym.
SPRZEDANY