+ Praktycznie bez awaryjny wszystkie usterki wynikają wyloncznie z winy właściciela
+ Głębokość brodzenia ok170cm
+ Osiągi
+ Właściwości terenowe
+ Charyzma
+ Duża ładownośc/uciąg
+ Kobieta nie pożyczy na zakupy!!
- Bardzo wymagający pojazd
- Niska jakośc czesci zamiennych
- Koniecznośc czestych inspekcji przy tak intensywnej eksploatacji
+/- Spalanie na poziomie porównywalnym z oryginałem na benzyne:D
PLUSY:
+ WYGODA PODRÓŻY
+ ZDEJMOWANA PLANDEKA
+ DOBRA NAGRZEWNICA
+ ZDEJMOWANE NAKŁADKI
+ ŻYWOTNOŚĆ SILNIKA
+ PROSTOTA BUDOWY SILNIKA i SKRZ. BIEGÓW
+ ŁATWY DOSTĘP DO CZĘŚCI
+ NIE MA TERENU KTÓREGO BY NIE POKONAŁ
MINUSY:
- ERGONOMICZNY SILNIK (MAŁE SPALANIE coś w okolicach 23-25 l. benzyny i 26-32 l. gazu w jeździe miejskiej)
Plusy:
- niesamowity klimat
- cabrio
- kładziona przednia szyba
- prosta budowa
- słychać go z daleka
- jadąc w deszczu powyżej 40km/h nie pada na głowę
- schemat instalacji elektrycznej jest prostszy od schemaatu przełącznika gaz/benzyna
- radzi sobie w terenie lepiej od współczesnych samochodów
- straaasznie przyciąga uwagę ludności
Minusy:
- trzeba tankować, oj trzeba
- na postoju w deszczu z dachem czy bez tak samo pada na głowę ;)
- jadąc 90km/h nie słychać już radia
- w Uazach nie montowali hamulców... tylko spowalniacze
- straaasznie przyciąga uwagę Policji (zero mandatów jak by co;)
PLUSY:
-TANI W EKSPLOATACJI MOZNA DOSTAC WSZYSTKIE CZESCI.
-PROSTY JAK BUDOWA CEPA BRAK ELEKTRONIKI KTORA MOZE UŁATIWA ZYCIE ALE JAK SIE SPIEPSZY TO NIE WIADOMO W CO RECE WŁOZYC CZASAMI NAWET SERWISY RECE ROZKŁADAJA WIEM NA PRZYKŁADNIE OJCA RENAULTA.
-WYDAJNA NAGRZEWNICA
-MOCNE SPRZEGŁO PREDZEJ MOZNA URWAC PÓŁOSIE NIZ SPALIC SPRZEGŁO .
MINUSY:
-TO CHYBA NIEZBYT SZCZELNA KABINA
-SPALANIE AUTA CHODZ JA NIE NARZEKAM PALI MI OBECNIE 16 LITRÓW A PALIŁ 21 NA GAZNIKU DWUGARDZIELOWYM I PO DRUGIE NA TAMTYM GAZNIKU TO SIE ZALEWAŁ A NA TYM SMIGA JAK SZALONY , ALE WKONCU TO POJEMNOSC 2500 I MA PRAWO PALIC TO JEST GAZNIK A NIE WTRYSK I STARA KONSTRYKCJA SILNIKA .
( DODAM ZE DOLEWAM DO BEZNYNY DODATEK OŁOWIOWY W CELU ZACHOWANIA LEPSZYCH WARUNKÓW DLA ZAWORÓW CHODZI O TEMPERATURE I MATERIAŁY Z JAKIEJ JEST GŁOWICA I ZAWORY, JAK KTOS MA PROBLEM Z WYPALANIEM ZAWORÓW TO POLECAM TEN DODATEK OŁOWIOWY KOSZTUJE 6 ZŁ 100ml wystarcza na 80litrów badz 100
Plusy - łatwo naprawić, dostępne części, wjedzie wszędzie. Minusy - głośno, kieszeń drenuje, dynamiczne wyprzedzanie powyżej 50km/h nie wchodzi w rachubę.
UAZ 469B
uaz to uaz :))) kto ma wiedziec wie
UAZ 469B
Same plusy.
UAZ 469B
+ Praktycznie bez awaryjny wszystkie usterki wynikają wyloncznie z winy właściciela
+ Głębokość brodzenia ok170cm
+ Osiągi
+ Właściwości terenowe
+ Charyzma
+ Duża ładownośc/uciąg
+ Kobieta nie pożyczy na zakupy!!
- Bardzo wymagający pojazd
- Niska jakośc czesci zamiennych
- Koniecznośc czestych inspekcji przy tak intensywnej eksploatacji
+/- Spalanie na poziomie porównywalnym z oryginałem na benzyne:D
UAZ 469B
Dzielność w terenie przysłania wszelkie minusy :-)))
UAZ 469B
same plusy
UAZ 469B
Plusy:
-niesamowity klimat
-prostota i toporność
-bardzo dobry w terenie
-tanie i dostępne części
-zwraca uwagę ludzi na ulicy
Minusy:
-spalanie
UAZ 469B
SPRZEDAM!!!
UAZ 469B
zadnych minusuw same +
UAZ 469B
Plusy:
-Właściwości terenowe
-Prosta konstrukcja
-Łatwe naprawy
-Przystępna cena
-Cabrio
Minusy:
-Spalanie nie adekwatne do mocy silnika
UAZ 469B
PLUSY:
+ WYGODA PODRÓŻY
+ ZDEJMOWANA PLANDEKA
+ DOBRA NAGRZEWNICA
+ ZDEJMOWANE NAKŁADKI
+ ŻYWOTNOŚĆ SILNIKA
+ PROSTOTA BUDOWY SILNIKA i SKRZ. BIEGÓW
+ ŁATWY DOSTĘP DO CZĘŚCI
+ NIE MA TERENU KTÓREGO BY NIE POKONAŁ
MINUSY:
- ERGONOMICZNY SILNIK (MAŁE SPALANIE coś w okolicach 23-25 l. benzyny i 26-32 l. gazu w jeździe miejskiej)
UAZ 469B
Plusy:
- niesamowity klimat
- cabrio
- kładziona przednia szyba
- prosta budowa
- słychać go z daleka
- jadąc w deszczu powyżej 40km/h nie pada na głowę
- schemat instalacji elektrycznej jest prostszy od schemaatu przełącznika gaz/benzyna
- radzi sobie w terenie lepiej od współczesnych samochodów
- straaasznie przyciąga uwagę ludności
Minusy:
- trzeba tankować, oj trzeba
- na postoju w deszczu z dachem czy bez tak samo pada na głowę ;)
- jadąc 90km/h nie słychać już radia
- w Uazach nie montowali hamulców... tylko spowalniacze
- straaasznie przyciąga uwagę Policji (zero mandatów jak by co;)
UAZ 469B
PLUSY:
-TANI W EKSPLOATACJI MOZNA DOSTAC WSZYSTKIE CZESCI.
-PROSTY JAK BUDOWA CEPA BRAK ELEKTRONIKI KTORA MOZE UŁATIWA ZYCIE ALE JAK SIE SPIEPSZY TO NIE WIADOMO W CO RECE WŁOZYC CZASAMI NAWET SERWISY RECE ROZKŁADAJA WIEM NA PRZYKŁADNIE OJCA RENAULTA.
-WYDAJNA NAGRZEWNICA
-MOCNE SPRZEGŁO PREDZEJ MOZNA URWAC PÓŁOSIE NIZ SPALIC SPRZEGŁO .
MINUSY:
-TO CHYBA NIEZBYT SZCZELNA KABINA
-SPALANIE AUTA CHODZ JA NIE NARZEKAM PALI MI OBECNIE 16 LITRÓW A PALIŁ 21 NA GAZNIKU DWUGARDZIELOWYM I PO DRUGIE NA TAMTYM GAZNIKU TO SIE ZALEWAŁ A NA TYM SMIGA JAK SZALONY , ALE WKONCU TO POJEMNOSC 2500 I MA PRAWO PALIC TO JEST GAZNIK A NIE WTRYSK I STARA KONSTRYKCJA SILNIKA .
( DODAM ZE DOLEWAM DO BEZNYNY DODATEK OŁOWIOWY W CELU ZACHOWANIA LEPSZYCH WARUNKÓW DLA ZAWORÓW CHODZI O TEMPERATURE I MATERIAŁY Z JAKIEJ JEST GŁOWICA I ZAWORY, JAK KTOS MA PROBLEM Z WYPALANIEM ZAWORÓW TO POLECAM TEN DODATEK OŁOWIOWY KOSZTUJE 6 ZŁ 100ml wystarcza na 80litrów badz 100
UAZ 469B
Plusy - łatwo naprawić, dostępne części, wjedzie wszędzie. Minusy - głośno, kieszeń drenuje, dynamiczne wyprzedzanie powyżej 50km/h nie wchodzi w rachubę.
UAZ 469B
Przyjemność jazdy w terenie
UAZ 469B
poza spalaniem ma same plusy :)
UAZ 469B
Plusy:
- duża moc
- stosunkowo niska waga
- tanie i łatwo dostępne części
- łatwość naprawy
Minusy:
- wygoda
- spalanie
- brak wspomagania