Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Jeziorański
2400 cm3
120 KM
0.00 s
Moje autko to "teoretycznie" UAZ:)
Co zostało z oryginału:
Większa część kasty, skrzynia biegów, reduktor i mosty.
W tym wypadku tuning polegał na wymianie typowego uazowego muła na "stjuningowaną" wołgę.
dało to przyrost mocy z 75KM do 120:) Wymieniłem tez szybkie przełożenia w mostach na wolne razem powoduje to dość efektowne gejzery błotno ziemne:)
Jak wyżej silnik to klasyczna wołga...poddana remontowi w Krakowie...wyważono wał korbowy, koło zamachowe...polerka kolektorów...zmiana gaźnika na dwugardzielowy.
Wnętrze ascetyczne i pomniejszone poprzez klatkę bezpieczeństwa.
Na konsoli podstawowe wskaźniki zegarowe, metromierz rajdowy, CB, odcięcie masy...
Resory piórowe wyklepane, amorki teleskopowe.
CB...:)
Polecam zajrzeć na
www.mudmasters-4x4.pl tam ja jak i inni koledzy umieszczamy fotki, filmy a czasem nawet relacje z wiekszości imprez.
Przed sezonem szykuje się sporo zmian:)
Przebudowywuje konsolę na bazie zegarów indigloo i blachy ryflowanej. Dojdą kubły i pasy szelkowe, wyciagarka mechaniczna, dalsza modyfikacja (odchudzanie) karoserii. Myślę tez o zmianie silnika na merca 300E...ale to już mniej prawdopodobne.
Plusy:
- duża moc
- stosunkowo niska waga
- tanie i łatwo dostępne części
- łatwość naprawy
Minusy:
- wygoda
- spalanie
- brak wspomagania
Pierwsza dziesiątka na rajdzie przeprawowym Kaszubia.
Szóste miejsce w regionalnych ścigankach terenowych.
Zbudowaniu idealnej zmoty :)