Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
siedlce
2800 cm3
115 KM
0.00 s
Nissan Patrol K260 LONG
Posiadam go 5 lat znam wszystkie zalety i słabostki tego auta. Zrobiłem nim ponad 100 000 km, zmieniłem wiekszość podzespołów,(silnik skrzynia, ślimacznica,hamulce koła itd) auto dostało odemnie nowy lakier i mase innych drobiazgów.
WIELKIE PODZIĘKOWANIA I SZACUKEK DLA MOJEGO OJCA "JANUSZA" BEZ JEGO WSPARCIA , WIEDZY I POMOCY NIE MÓGŁBYM ZAPREZENTOWAĆ TEGO AUTA !!!
Lifr zawieszenia, dodatkowe pióra w resorach, opony MT 31',manualne sprzęgła piast , snorkel,uszczelnienie skrzyni i mostów z wyprowadzeniem odpowietrzenia, dodatkowy zbiornik paliwa +35l, serwo z pompą hamulcową z Nissana Maximy , amortyzatory Monroe Gasmatic 4x4 ,dodatkowe oświetlenie przód + halogen roboczy z tyłu, orurowanie ,linki ochronne na szybe i wiele innych drobiazgów pomocnych zarówno na czarnej szosie , jak i w terenie.
Rzędowa wysokoprężna sześciocylindrówka, z turbodoładowaniem o pojemności 2800cc i mocy 115KM, nie powala ale daje rade zarówno w terenie jak i na szosie. Silnik sprzężony z pięciostopniową skrzynią i reduktorem.
Siedem miejsc siedzących, dodatkowa nagrzewnica na tył (oryginał). Wszystko zachowane w oryginale, dołozone kilka udogodnień (dodatkowe zegary poziomu paliwa w drugim baku, i temp dolotu, mocowania na szpadel i siekiere)
Sztywne mosty, tył blokada LSD, przód sprzęgła manualne , resory piórowe, drażki stabilizacyjne,amortyzator skrętu. tępe, proste, niezniszczalne
Clarion jak przystało na Nissana , do tego CB
Wtopa na świerzo zarównanej dziurze po awarii wodociagu.
Wyciągarka+zderzak
Długość ciut za długi w teren.....ale idealny jako cięgnik do ciężkiej przyczepy.
Chyba to że wszystko przy tym aucie robie sam, ....więc wiem co mam.
Klimatyzacji....może kiedyś?