Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
1840 cm3
128 KM
8.00 s
* Pakiet ospojlerowania FOHA (Austria)
* Lotka na tylnej klapie Zender
* Tylne lampy czerwone
* Felgi Borbet T 16cali na oponach 205/45 Pirelli + Goodyear
* Tarcze przód Mikoda GT (nacinane + nawiercane) + klocki Dokuji
* Tarcze tył TWR + klocki TWR
* Renowacja zacisków hamulcowych + pomalowanie na złoto
* Pokrywa zaworów pod kolor felg
* Przednia rozpórka kielichów
* 1.8 16V DOHC 128km po wymianie kompletnego rozrządu, pompy wody, wymianie wszystkich uszczelniaczy - OE MAZDA, kable, świece - NGK
* instalacja sekwencyjna STAG 4 plus, wtryskiwacze AC, reduktor ACR01
* kompletne sprzęgło EXEDY z dociskiem od 2.5 V6 KL
* Kierownica MOMO (obszyta skórą + czerwona nitka) + naba MOMO
* Podłokietenik Zender
* Kubełkowe fotele GT
* Elektryczne lusterka
* 4x elektryczne szyby
* Elektryczny szyberdach
* Aluramki na zegarach
* Sportowe przednie amortyzatory Weitec + tył Kayaba Premium
* Sprężyny Weitec Ultra GT -35mm
Plusy:
+ bezawaryjny
+ znośne spalanie - 10.25 LPG/100km przy agresywnej jeździe
+ zapas mocy
+ bardzo dobra charakterystyka prowadzenia
+ bezwypadkowy
Minusy:
- brak :)
1.8 TURBO
kuba.em uznał sesję jako wyjątkową
lotosX dodał pojazd do ulubionych