Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Poznań
1995 cm3
185 KM
298 Nm
6.60 s
Moja Lancia Delta Integrale 8V Rosso Monza
W listopadzie 1987 roku zaprezentowano rozwinięcie Delty 4WD pod nową nazwą: Delta HF Integrale 8V. Nowemu modelowi nadano bardziej agresywny wygląd, by uwypuklić jego sportowy charakter. Zachowano turbodoładowany silnik o pojemności 1995 cm3 z intercoolerem i wtryskiem elektronicznym.
Moc seryjnie produkowanej Delty wzrosła do 185 KM, a osiągi stały się, jak na tamte czasy,
oszałamiające: 0-100 km/h w 6.6 sekundy, prędkość max. 215 km/h.
Delta HF Integrale 8V (z płaską maską) ścigała się przez cały sezon 1988r, zdobywając drugi tytuł mistrzowski z rzędu.
Więcej informacji znajdziesz w Klubie Lancii pod adresem: http://www.lanciapolska.org
kute tłoki
jakiśtam niby chip
średnica/skok cylindra: 84x90
stopień sprężania: 8:1
seryjny max moment obr: 298 Nm/2750 rpm
seryjna moc max: 185KM /5300 rpm
Seria
Gwintowane zawieszenie BC Racing
najlepsze audio to dźwięk silnika.
Był radiomagnetofon - wyrzuciłem :)
Minusy: prócz spalania nie ma żadnych.
Acha, nie jest to auto rodzinne :)
Plusy: wsiądź przejedziesz się, nie będziesz miał pytań.
Permanentny banan na twarzy. Tak, to mjedyny plus jeżdżenia Integralką.
Lancia Delta Integrale Evoluzione.
A może nie? wilk w owczej skórze też ma swoje zalety!
Auto do obejrzenia na targach Autonostalgia w dniach 2-3 czerwca 2012.\r\nhttp://autonostalgia.org/
Piekna. Delta HF Integrale i Alfa Romeo 155 DTM to moje auta marzen. Nie ukrywam, zazdroszcze :P. Pozdrawiam.
em maska od wersji 8V jest ładniejsza, a auto jest bardziej "wilkiem w owczej skórze", co jest bardzo przyjemne. Kto wie - ten wie, kto nie wie - może się zdziwić, jak jeździ ten "Polonez" :)
ale mam to w nosie. Co do maski- jesteś oczywiście w błędzie, właśnie tak wygląda standardowa maska od HF Integrale 8V. Dopiero szesnastozaworowy silnik "nie mieścił się" i Integrale 16V zyskała garb na masce. Moim zdani
lecz by była to Lancia Delta HF Integrale 8V w czystej postaci. Jedyne zmiany, które dopuszczam, to rozpórki, gwintowany zawias, spojler. Owszem, np. zegary z Evo lub 16V sa bardziej "sportowe" (obrotomierz od godziny 6)
Odpowiadam komentującemu o nicku: oley92
Ideą przyświecającą mi co do tego auta jest, by nie przerabiać go na siłę na evolucję (jeśli już miałbym tak robić, za bazę posłużyłaby Delta 4WD - standardowo bez poszerzeń),
piękna maszyna pięknie się prezentuje widać ze właściciel dba o swoje autko :) daje 10/10 :) zapraszam do skomentowania moich autek pozdrawiam szerokości :)
samochod zaje** ale ta maska od zwyklej 1.6? porazka zainwestuj 500 zl w maske od integry i wstaw foto.
To jest najpiękniejsza i najlepsza na świecie rajdówka. Pierdole Subaru albo inne gówna. Lancia Delta Integriale to samochód moich marzeń. Posiadanie jego to sam zaszczyt. Chciałbym chociaż kawałek się przejechać. Pozdro
Cudowne auto. Wspaniale się trzyma jak na swój wiek. Włoskie piękno jest ponadczasowe. Zapraszam do obejrzenia mojej włoszki z tym samym silnikiem ale niestety bez turbo.
Piękny samochód !
Marzenie ;]
Widząc taką Lancie na ulicy przechodzą mnie dreszcze...i podziw. Ta na zdjęciach prezentuje się oszałamiająco...
Chciałbym ją kiedyś zobaczyć na żywo.!!
Gratulacje z posiadanego sprzętu!
kwintesencja włoskiego stylu..
prześliczna :)
Piekna !!! Jestes w posiadaniu auta marzenia ktore zawsze bedzie kultowa rajdowka wywolujacoa gesia skorke gdy slyszysz slowo integrale jego swietnosc nigdy nie przeminie 1 000 000 /10
Jedno z marzeń jakie mógłbym spełnić mając worek pieniążków. Na pewno jazda takim potworkiem musi dostarczać wielu nie zapomnianych emocji. Radości z jazdy nie życzę bo w tym aucie jej nie brakuje :) Zapraszam do swojej
świetna maszyna 10/10. Życzę szerokości i zapraszam do skomentowania mojego knighta
Porządna Lancia, dawno juz w takim pieknym stanie nie widziałem.
Oby tak dalej...
Pozdrawiam i zapraszam do siebie...
Extra Lancia widać że zadbana fajnie się prezentuje Szerokości Pozdrawiam i Zapraszam
Ślina mi sama z pyska leci.. Autko wymagające wiele wyrzeczeń, ale oferujące piorunujące wrażenia w zamian. Jedno z tych aut, które szybciej bym chciał mieć w garażu niż jakieś tam "Lambo",itp. Tylko zazdrościć!
Delta to świetne auto z bardzo bogatym rodowodem. Twoja wygląda świetnie. Gratuluje tak pięknej cywilnej rajdówki.
Piękny sportowy klasyk i do tego na ładnych zdjęciach! Szkoda, że teraz nie kontynuują tradycji tego modelu w rajdach.
Zgadzam się z plusem :)
Cudne auto.
Piękność :) Pozdro LKP
piękna, ja maże o Integrale może kiedyś mi się uda spełnić
możesz dać foty silna??
pozdro
Autko pierwsza liga,ładnie utrzymane już długo takiej nie widziałem z tyłu masz skrętne koła?Daję 10/10 za całokształt Pozdrawiam.
Piękny kolorek,agresywny dobrze podkreśla potencjał jaki drzemie w tym autku :)
Dobrze że ta buda poszła jednak do Lancii;d Pewnie fajnie jeździ, pozdro;]
pentos dodał pojazd do ulubionych
Tony44 dodał pojazd do ulubionych