Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
Jasło [RJS]
1300 cm3
115 KM
8.00 s
Moja juz druga piątka EG3
Silnik 1.3 D13B2 (seria 75KM) po przejściu na MPFI, czyli D13B7 (Obecnie jakieś 115KM)
Modyfikacje:
Kolektor ssacy D16Z6
Kolektor wydechowy 4-2-1 D16A9
Najostrzejszy wałek D-serii D16Z2
Dolot: Było Short Ram, była Big Tube Simota, Jest: CAI :)
Wydech bez kata + końcowy przelot
ECU P06 by Jogal (przesunięte odcięcie, mapa pod D13 mpfi)
Krótka skrzynia S20 noblesse FD 4.4
El szyby, lusterka, centralny zamek, 2 poduchy, kiera Sparco zamsz
-60/-60
R15 195/45
Rozpórka OEM VTI
Ogarnąć blacharke/polakierować
Modzić, jedzdzić upalać
+ Honda
+ Pojemność/Moc
+ Niskie spalanie
+ Prowadzenie
Plusem tego samochodu jest brak minusów...
EG6 & DC2
Młody ŁDZ patent z odgrodzeniem jest tylko na chwilę, dokładnie na porę zimową. Zimą nie musi ciągnąć zimnego powietrza, nawet lepiej że chwyta lekko ogrzane.\r\nHonda nie jest jeszcze w 10 % ukończona, obecnie jest robiona blacharka :)
Takie odgrodzenie stożka jest bez sensu, bo i tak łapie ciepłe od strony silnika.
Hunted oznaczył pojazd jako wyjątkowy
Hunted nominował pojazd do prezentacji tygodnia