Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2007 r.
1998 cm3
138 KM
0.00 s
C4 Picasso, sprowadzony z Niemiec w sierpniu 2009r. Kupiony w niemieckim salonie Citroena. Prawie pełna wersja wyposażeniowa, prawdziwy vissiovan ze szklanym dachem.
Tuning fabryczny, wstawione 18" fabryczne felgi z oponami o rozmiarze 215/45 R18.
2.0 HDi 136 KM, to ten sam silnik co w Peugeocie lub innych modelach citroena, wyposażony w 16 zaworową głowicę i filtr cząsteczek satłych FAP. Z powodu zastosowania skrzynki biegów MCP musiano obniżyć delikatnie moment obrotowy. Skrzynia biegów MCP to zwykła skrzynia 6 biegowa na którą nałożony jest blok elektrohydrauliczny wyręczający kierowcę w przełączaniu biegów i wciskaniu sprzęgła. To prawie jak automat tylko nie trzeba trzymać np na postoju nogi na sprzęgle. Polecam każdemu.
Samochód 7 miejscowy, z elementami z których Citroen może być dumny. Nie ruchomy środek kierownicy z pełnym sterowaniem mediami, dzięki temu poduszka powietrzna nie ma kształtu koła a wyprofilowany w stylu poduszki pasażera. W razie wypadku otworzy się zawsze w tej samej pozycji. Poza tym czujnik czystości powietrza które jest zasysane do wnętrza. Gdy tylko wyczuje zadymienie np z powodu jazdy za starą ciężarówką automatycznie zamyka dolot powietrza z zewnątrz, to samo jest gdy używamy spryskiwacza, po co wąchać zapach alkoholu. Bardzo wygodne przednie siedzenia, sterowane elektrycznie a kierowcy z pamięcią. Za oparciami przednich siedzeń stoliczki dla pasażerów siedzeń tylnych z podświetleniem LED. NA środku deski rozdzielczej duży klimatyzowany schowek pełniący funkcję lodówki. Bez problemu zmieści się tam butelka 1,5L, lub kilka puszek z napojami. Schowki w drzwiach posiadają podświetlenie aktywowane włożeniem ręki do tegoż schowka, oprócz tego tzw ledowe podświetlenie kameralne firmy hella i wiele innych ciekawych rzeczy
Z przodu tradycyjne zawieszenie sprężynowe. Z tyłu zawieszenie pneumatyczne firmy WABCO, pozwalające utrzymać stały prześwit jak i obniżyć lub podwyższyć tył podczas załadunku/rozładunku bagażnika. Niestety same miechy zawieszenia są nietrwałe i ulegają przetarciu przy przebiegu około 95 tyś km (sprawdzone z innymi użytkownikami). Szkoda że Citroen zdecydował się na pomysł tej niemieckiej firmy zamiast zastosować sprawdzone zawieszenie używane w C5.
Fabrycznie założony zestaw audio PHILIPS NXT z 9 głośnikami i wzmacniaczem. Głośnik niskotonowy jest umieszczony pod siedzeniem pasażera, co powoduje drganie podłogi w rytm basów.
Za użytkownikami z Klubu Cytrynki:
Zalety:
- bardzo ładne nadwozie w obu wersjach - nietuzinkowe i zwracające uwagę
-eleganckie wykończenia wnętrza, z dobrych jakościowo materiałów
- bogate wyposażenie , nawet w wersjach tzw. uboższych
- świetna widoczność we wszystkich kierunkach
- dobre prowadzenie zarówno latem , jak i zimą
- w środku "salonka"- bardzo przytulnie i wygodnie
- mimo sporych gabarytów nie ma większych problemów przy parkowaniu
- no i cena konkurencyjna - najtańsze i najlepiej wyposażone auto w tym segmencie.
- wygodna pozycja za kierownicą
- wygodna zmiana biegów tradycyjną wajchą (wydaje się być w idealnym miejscu),
- czytelne wskaźniki (mimo obaw, że nie)
- przednia szyyyyyyba,
- mnogość poduszek ( 9 )
- alarm fabryczny z pakietem antywłamaniowym
- czujniki parkowania przód (tył jest chyba w każdej wersji)
- zabezpieczenia przewozu dzieci
- ksenony skrętne
- lusterko elektrochromatyczne z automatyczną regulacją
- składanie lusterek wstecznych na parkingu
- łatwość składania siedzeń tylnich
- szyba tylnia otwierana
- pakiet oświetleniowy i kameralne oświetlenie wnętrza
- wydajna klimatyzacja automatyczna
- tempomat
- szeroka możliwość regulacji foteli i kierownicy
- liczne półki, schowki (lodówka)
Wady:
-brak schowków w bagażniku w wersji GP. Nie ma nawet gdzie schować gaśnicy i trójkąta. W podłodze bagażnika znajdują się schowane siedzenia 3 rzędu, dotyczy to tylko bagażnika w kabinie ilość schowków jest ok.
- brak bluetooth w wersji z nawigacją i brak diodowych świateł dziennych, rozwiązano ten problem w wersji po FL w końcówce 2010 r.
- brak wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej. jest tylko kontrolka.
- brak podświetlenia lusterek w zasłonkach przeciwsłonecznych nawet w wersjach exclusive
- brak trzeciej dyszy spryskiwacza na środku
-brak prawdziwego zawieszenia hydropneumatycznego
Citroen DS 21
BARDZO ŁADNY CITROEN. W TYM SAMOCHODZIE OD ZAWSZE PODOBAŁO MI SIĘ WNĘTRZE. OGÓLNIE SAMOCHÓD BARDZO ŁADNY I DOBRZE OPRACOWANY ;) OBY CI SŁUŻYŁ BEZAWARYJNIE ;) 10/10. POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO SIEBIE. SZEROKOŚCI.!
Mateklobez dodał zdjęcie pojazdu do ulubionych
Mateklobez dodał zdjęcie pojazdu do ulubionych