Za użytkownikami z Klubu Cytrynki:
Zalety:
- bardzo ładne nadwozie w obu wersjach - nietuzinkowe i zwracające uwagę
-eleganckie wykończenia wnętrza, z dobrych jakościowo materiałów
- bogate wyposażenie , nawet w wersjach tzw. uboższych
- świetna widoczność we wszystkich kierunkach
- dobre prowadzenie zarówno latem , jak i zimą
- w środku "salonka"- bardzo przytulnie i wygodnie
- mimo sporych gabarytów nie ma większych problemów przy parkowaniu
- no i cena konkurencyjna - najtańsze i najlepiej wyposażone auto w tym segmencie.
- wygodna pozycja za kierownicą
- wygodna zmiana biegów tradycyjną wajchą (wydaje się być w idealnym miejscu),
- czytelne wskaźniki (mimo obaw, że nie)
- przednia szyyyyyyba,
- mnogość poduszek ( 9 )
- alarm fabryczny z pakietem antywłamaniowym
- czujniki parkowania przód (tył jest chyba w każdej wersji)
- zabezpieczenia przewozu dzieci
- ksenony skrętne
- lusterko elektrochromatyczne z automatyczną regulacją
- składanie lusterek wstecznych na parkingu
- łatwość składania siedzeń tylnich
- szyba tylnia otwierana
- pakiet oświetleniowy i kameralne oświetlenie wnętrza
- wydajna klimatyzacja automatyczna
- tempomat
- szeroka możliwość regulacji foteli i kierownicy
- liczne półki, schowki (lodówka)
Wady:
-brak schowków w bagażniku w wersji GP. Nie ma nawet gdzie schować gaśnicy i trójkąta. W podłodze bagażnika znajdują się schowane siedzenia 3 rzędu, dotyczy to tylko bagażnika w kabinie ilość schowków jest ok.
- brak bluetooth w wersji z nawigacją i brak diodowych świateł dziennych, rozwiązano ten problem w wersji po FL w końcówce 2010 r.
- brak wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej. jest tylko kontrolka.
- brak podświetlenia lusterek w zasłonkach przeciwsłonecznych nawet w wersjach exclusive
- brak trzeciej dyszy spryskiwacza na środku
-brak prawdziwego zawieszenia hydropneumatycznego
+ spalanie
+ moc
+ komfort
+ duże lusterka
+ wielki bagażnik
+ regulowane tylne fotele
+ super hamulce
+ cichutki - do 140 km/h nie trzeba mówić nienaturalnie głośno.
+ OBROTOMIERZ!!!
- brak automatycznej klimy
- brak felg aluminiowych
- tylko 5 biegów
Citroen C4 Picasso
+ wygodna pozycja za kierownicą
+ ergonomia i praktyczność wnętrza
+ panoramiczna przednia szyba
- hałas wewnątrz
- zwiększone spalanie (bryła pojazdu)
Citroen C4 Picasso
Za użytkownikami z Klubu Cytrynki:
Zalety:
- bardzo ładne nadwozie w obu wersjach - nietuzinkowe i zwracające uwagę
-eleganckie wykończenia wnętrza, z dobrych jakościowo materiałów
- bogate wyposażenie , nawet w wersjach tzw. uboższych
- świetna widoczność we wszystkich kierunkach
- dobre prowadzenie zarówno latem , jak i zimą
- w środku "salonka"- bardzo przytulnie i wygodnie
- mimo sporych gabarytów nie ma większych problemów przy parkowaniu
- no i cena konkurencyjna - najtańsze i najlepiej wyposażone auto w tym segmencie.
- wygodna pozycja za kierownicą
- wygodna zmiana biegów tradycyjną wajchą (wydaje się być w idealnym miejscu),
- czytelne wskaźniki (mimo obaw, że nie)
- przednia szyyyyyyba,
- mnogość poduszek ( 9 )
- alarm fabryczny z pakietem antywłamaniowym
- czujniki parkowania przód (tył jest chyba w każdej wersji)
- zabezpieczenia przewozu dzieci
- ksenony skrętne
- lusterko elektrochromatyczne z automatyczną regulacją
- składanie lusterek wstecznych na parkingu
- łatwość składania siedzeń tylnich
- szyba tylnia otwierana
- pakiet oświetleniowy i kameralne oświetlenie wnętrza
- wydajna klimatyzacja automatyczna
- tempomat
- szeroka możliwość regulacji foteli i kierownicy
- liczne półki, schowki (lodówka)
Wady:
-brak schowków w bagażniku w wersji GP. Nie ma nawet gdzie schować gaśnicy i trójkąta. W podłodze bagażnika znajdują się schowane siedzenia 3 rzędu, dotyczy to tylko bagażnika w kabinie ilość schowków jest ok.
- brak bluetooth w wersji z nawigacją i brak diodowych świateł dziennych, rozwiązano ten problem w wersji po FL w końcówce 2010 r.
- brak wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej. jest tylko kontrolka.
- brak podświetlenia lusterek w zasłonkach przeciwsłonecznych nawet w wersjach exclusive
- brak trzeciej dyszy spryskiwacza na środku
-brak prawdziwego zawieszenia hydropneumatycznego
Citroen C4 Picasso
Minusów jak na razie nie stwierdziłem.
Citroen C4 Picasso
+ spalanie
+ moc
+ komfort
+ duże lusterka
+ wielki bagażnik
+ regulowane tylne fotele
+ super hamulce
+ cichutki - do 140 km/h nie trzeba mówić nienaturalnie głośno.
+ OBROTOMIERZ!!!
- brak automatycznej klimy
- brak felg aluminiowych
- tylko 5 biegów