Warsztat Motocyklowy
|
wsk nie chce palić
|
Witam mam problemz wsk 125. Zasadniczo to nie chce palic iskra jest w dobrym momencie, paliwo podaje. No to o co kurde chodzi!!! Tzn odpali na jakies 2 sekundy ale potem gasnie albo wogule nie odpali. prosze pomozcie!!! i z gory dzieki.
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
ja miałem to samo . wymieniłem przerywacz i kondensator i działa
łapie chyba fałszywe powietrze...sprawdz uszczelki przy gazniku...
Jeśli motor odpala od kopa to raczej zapłon ustawiony jest prawidłowo- spróbuj zmienić świece a jeśli to nie pomoże to pewnie jest coś z gaźnikiem
motor niedymi uszczelki na cylinder raczej tez sa dobre bo nowe i niedawno zakladane po złozeniu silnika jak jeszcze chodzil to wkrecal sie na max obroty tylko troche go muliło
Co do sprężania- masz racje sprężanie ok, nie doczytałem ze pali na 2s- pardon, mój błąd :)
Jeśli poważnie uszkodzony byłby simmering to nie odpaliaby- to że nie wkręca sie na max obroty wynika z tego iż w sytuacji gdy mamy uszkodzony simmering od strony sprzęgła przez niego do skrzyni korbowej dostaje sie olej który utrudnia całkowite spalanie i osiąganie obrotów- to akurat łatwo poznać bo wtedy moto bardzo dymi a w skrajnych przypadkach z rury wydechowej wydobywają sie drobiny oleju
w sumie to silnik jest po remoncie i jak go zlozylem i sie przejechalem to go troche muliło ale chodził, a dzien pozniej zaczal sie wlasnie ten problem
wczoraj gaznik rozebrałem, przeczyscilem i uszczelniłem no i skrecilem spowrotem no i dzisiaj bede go odpalał
ale jak by brala lewe powietrze to by odpalila ale by sie nie wkrecala na obroty:P
wydaje mi sie ze cos jest z gaznikiem moze bierze lewe powietrze??
Anoda- gosciu pisze ze mu odpali na 2s to czyli sprerzanie ok:P
jak by to byl simering to by odpalila ale by sie nie wkrecale na maxymaalne odroty
jesli jest pozadna iskra (a jest) to z zaplonem powinno bys wszystko ok. przerwa na przerywaczu dobra a iskra ok 2,3 mm przed GMP.
powodow moze byc wiele np.przebicie, zalamany przewod w zaplonie,kondensator, przerywacz, swieca, fajka, kabel wysokiego napiecia!!!sprawdz wszystko i powinno byc dobrze.
Proponuje jeszcze raz sie upewnić co do momentu zapłonu oraz czy iskra jest mocna i za każdym razem. Sprawdź czy po wielokrotnym kopaniu masz zalaną świece- jeśli tak to paliwo dochodzi. Jeśli to wszysto jest w porządku to należy sprawdzić simmeringi na wale oraz uszczelke pod głowicą oraz czy silnik ma dobre sprężanie.
tez tak myslalem i odkrecilem rure i to samo
Może też być coś nie tak z zapłonem.
sprawdź czy niemasz zatkanej rury wydechowej albo kolanka