+ Sierra
+ dobre osiągi
+ bezawaryjna
+ RWD
+ dużo miejsca w środku
+ wygodnie sie nim jezdzi po zakretach
+ dźwięk,
+ satysfakcja z jazdy,
+ dostępność i cena części,
+ dobre prowadzenie,
Plusem bez wątpienia jest frajda z jazdy, mimo że OHC w tej wersji którą posiadam ma 100KM, a to w zasadzie za wiele nie jest jak na tej wielkości auto ale trzeba też wspomnieć że buda Sierry jest lekka ;). Wiadomo że Cossi to to nie jest ;) ale daje radę, nawet dużo nowszym samochodom potrafi dać popalić.
Należy też wspomnieć że OHC (jak i w ogóle Sierra, no może z wyjątkiem Cossi) jest tani w utrzymaniu i co prawda jest to silnik starszej generacji ale za to dosyć wytrzymały.
I za w miarę przyzwoite pieniądze możemy go uturbić ;). Kolejnym plusem jest oczywiście napęd na tył, wygoda, ponad czasowy wygląd auta który nawet teraz nie razi. Wystarczy ładny lakier, ładne felgi i auto na prawdę dobrze wygląda ;). Lecz z tym ulepszaniem wyglądu też nie ma co przesadzać, Sierra nie nadaje się do jakiś wydziwianek, takie bajery lepiej zostawić dla Civików i tym podobnych.
Z minusów ... niestety brak klimy w moim egzemplarzu :/ i w zasadzie nie ma się już do czego przyczepić i nie ma co marudzić. Jak masz dobrze zachowany i zadbany egzemplarz nawet z 1.6 pod maską, to nic tylko się cieszyć, dbać i jeździć ile się da.
Podsumowując.
Uważam że Ford wykonał kawał dobrej roboty projektując Sierre. Polecam silniki 2.0 OHC/DOHC i V6 2.9. Jeśli chcesz więcej mocy w powiedźmy, jako takich rozsądnych pieniądzach, to zainwestuj w turbo lub przeszczep 24V Cossi ze Scorpio.
Polecam to auto jednak bardziej pasjonatom, kierowcą nie szpanerom. To auto to nie Focus czy Mondeo i tym podobne, to auto po prostu trzeba lubić ;). Teraz już takich samochodów się nie robi.
Gdybyśmy postawili obok siebie Sierre Cosworth MK1/MK2 i aktualnego Focusa RS, to Focus przy Sierrce wyglądał by jak chińska zabawka.
Szkoda że czasy aż tak się zmieniły i coraz mniej widać tej pasji w samochodach.
+RWD
+moment idealny na miasto
+drapieżność
+niebywała wręcz charyzma tego pojazdu-auto zachowuje się jak 5latek,jakby coś je determinowało do agresywnej jazdy (może rajdowa przeszłość kuzynów;))
-spalanie-ale przy sportowych aspiracjach się tego nie uniknie,a jak na tą jednostkę to i tak nieźle;)
Ford Sierra
DDDDDUUUUUŻŻŻŻOOOOOOO MIEJSCA
Ford Sierra
+ jezdzi
+ nie rdzewieje
+ RWD
+ jak na lata 80 - zabójczo opływowe kształty
- marka zaczyna sie na 'F'
- rzadka wersja silnikowa = trudno o czesci
Ford Sierra
+ Tylny napęd
- Przydało by się wiecej mocy
Ford Sierra
+ Sierra
+ dobre osiągi
+ bezawaryjna
+ RWD
+ dużo miejsca w środku
+ wygodnie sie nim jezdzi po zakretach
+ dźwięk,
+ satysfakcja z jazdy,
+ dostępność i cena części,
+ dobre prowadzenie,
- jak znajde to napisze ......
Ford Sierra
+
pakowne
dobrze utrzymane
średnio pali nie ma co narzekać
Ford Sierra
Plusem bez wątpienia jest frajda z jazdy, mimo że OHC w tej wersji którą posiadam ma 100KM, a to w zasadzie za wiele nie jest jak na tej wielkości auto ale trzeba też wspomnieć że buda Sierry jest lekka ;). Wiadomo że Cossi to to nie jest ;) ale daje radę, nawet dużo nowszym samochodom potrafi dać popalić.
Należy też wspomnieć że OHC (jak i w ogóle Sierra, no może z wyjątkiem Cossi) jest tani w utrzymaniu i co prawda jest to silnik starszej generacji ale za to dosyć wytrzymały.
I za w miarę przyzwoite pieniądze możemy go uturbić ;). Kolejnym plusem jest oczywiście napęd na tył, wygoda, ponad czasowy wygląd auta który nawet teraz nie razi. Wystarczy ładny lakier, ładne felgi i auto na prawdę dobrze wygląda ;). Lecz z tym ulepszaniem wyglądu też nie ma co przesadzać, Sierra nie nadaje się do jakiś wydziwianek, takie bajery lepiej zostawić dla Civików i tym podobnych.
Z minusów ... niestety brak klimy w moim egzemplarzu :/ i w zasadzie nie ma się już do czego przyczepić i nie ma co marudzić. Jak masz dobrze zachowany i zadbany egzemplarz nawet z 1.6 pod maską, to nic tylko się cieszyć, dbać i jeździć ile się da.
Podsumowując.
Uważam że Ford wykonał kawał dobrej roboty projektując Sierre. Polecam silniki 2.0 OHC/DOHC i V6 2.9. Jeśli chcesz więcej mocy w powiedźmy, jako takich rozsądnych pieniądzach, to zainwestuj w turbo lub przeszczep 24V Cossi ze Scorpio.
Polecam to auto jednak bardziej pasjonatom, kierowcą nie szpanerom. To auto to nie Focus czy Mondeo i tym podobne, to auto po prostu trzeba lubić ;). Teraz już takich samochodów się nie robi.
Gdybyśmy postawili obok siebie Sierre Cosworth MK1/MK2 i aktualnego Focusa RS, to Focus przy Sierrce wyglądał by jak chińska zabawka.
Szkoda że czasy aż tak się zmieniły i coraz mniej widać tej pasji w samochodach.
Ford Sierra
+ osiągi a spalanie.
+ niepowtarzalność na ulicy
- nie wiem chyba korozja ,ale przy 18 latach to się nie ma co dziwić
Ford Sierra
Czysta radość z jazdy.
Ford Sierra
+ tył napęd
- cienkie blachy
Ford Sierra
Auto uszkodził właściciel Laguny
Ford Sierra
Tylny napęd :)
Ford Sierra
+RWD
+moment idealny na miasto
+drapieżność
+niebywała wręcz charyzma tego pojazdu-auto zachowuje się jak 5latek,jakby coś je determinowało do agresywnej jazdy (może rajdowa przeszłość kuzynów;))
-spalanie-ale przy sportowych aspiracjach się tego nie uniknie,a jak na tą jednostkę to i tak nieźle;)
Ford Sierra
same plusy
Ford Sierra
Może troszkę za mało koników pod maską ,ale jest za to jeden wielki plus - napęd na tył.
Ford Sierra
plusy - tył napęd
minusy - Brak szpery
Ford Sierra
+ Bardzo wygodny
+ Mocy pod dostatkiem
+ Naturalnie RWD
-blacha nie jest mocna stroną starszych fordów
Ford Sierra
+duża frajda z jazdy
-dużo pali
Ford Sierra
lubi podjadać przy moim trybie jazdy
Ford Sierra
plus oczywiście Tylni napęd robi swoje przestronne wnętrze i wogóle w sierce a minusów moze to dziwne ale Brak
***
Ford Sierra
+
każde dodanie gazu na zakręcie powodowało uciekanie tył
-
Nie ma już jej ;(