Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
+ wygodny, + oszczędny silnik, + dobrze wygląda jak na poloneza :) - ciężko o nie ; )
trzeba jeździć z zakrytymi napisami i kogutem... a i to nie gwarantuje braku kłopotów ;-)
+Duży -chyba nie ma
duzy,wygodny,prosty w obsłudze,niezawodny.A z minusów... Żal że już nie produkowany...
Wielki plus to K16 pod maską :)
Plus jest taki, że lata bokiem, kosi na światłach i jest polonezem Minusy to to, że wymaga cierpliwości
+ Pancerne Nadwozie - Paliwo żerny, ale jak chce to w mieście zejdzie do 9l + Bez rdzy
+ całkiem żwawy po remoncie + mało awaryjny + jak już coś się jednak popsuje to młotkiem idzie naprawić ;) - rdza, chociaż i tak było jej wyjątkowo mało - to tylko rozrzutnik panewek
+LPG +idealnie cichy silnik skrzynia i most
+ Polski + nie ma problemu z naprawami + Łamie stereotyp że polskie to złe + Relatywnie tani w eksploatacji + wygodny i przestronny + mój własny :) - Ruda - troszke szybciej mógłby się zbierać spod świateł ;)
Jeden wielki plus, no może mały minus za słabe blachy :P
same plusy
+NIESKOMPLIKOWANY +TYLNONAPĘDOWY +MOCNY +TANI +CZĘŚCI ŁATWO DOSTĘPNE +INSTALACJA LPG +LEKKI TYŁ POJAZDU +DOSKONAŁY DO DRIFTU
Minusy... - Ten nieszczęsny luz w układzie - Brak wspomagania Plusy... -Jak wskazuje nazwa samochodu... Całe auto to jeden wielki Plus... Caro Plus :)
Plus to w ogóle mój poldek pakowny wygodny nic dodać nic ująć minus to za dużo benzynki pije
+POLSKI KLASYK +zwraca uwagę +niezawodny -paliwożerny -brak mocy (ale po co moc w końcu to klasyk)
Plusy: wygodny prosty polski LPG Minusy: spalanie hamulce głośność
+ oryginalny lakier + dobrze zabezpieczony antykorozyjnie (podwozie, progi, drzwi, profile zamknięte...) + elegancko trzyma się drogi
plusy -napęd na tył -tani minusy -problemy z rdzą -problem z dostępem do części
tylko jeden minusik - troszke za slaby silnik, ale reszta jest super:)
FSO Polonez Caro
+ wygodny,
+ oszczędny silnik,
+ dobrze wygląda jak na poloneza :)
- ciężko o nie ; )
FSO Polonez Caro
trzeba jeździć z zakrytymi napisami i kogutem... a i to nie gwarantuje braku kłopotów ;-)
FSO Polonez Caro
+Duży
-chyba nie ma
FSO Polonez Caro
duzy,wygodny,prosty w obsłudze,niezawodny.A z minusów... Żal że już nie produkowany...
FSO Polonez Caro
Wielki plus to K16 pod maską :)
FSO Polonez Caro
Plus jest taki, że lata bokiem, kosi na światłach i jest polonezem
Minusy to to, że wymaga cierpliwości
FSO Polonez Caro
+ Pancerne Nadwozie
- Paliwo żerny, ale jak chce to w mieście zejdzie do 9l
+ Bez rdzy
FSO Polonez Caro
+ całkiem żwawy po remoncie
+ mało awaryjny
+ jak już coś się jednak popsuje to młotkiem idzie naprawić ;)
- rdza, chociaż i tak było jej wyjątkowo mało
- to tylko rozrzutnik panewek
FSO Polonez Caro
+LPG
+idealnie cichy silnik skrzynia i most
FSO Polonez Caro
+ Polski
+ nie ma problemu z naprawami
+ Łamie stereotyp że polskie to złe
+ Relatywnie tani w eksploatacji
+ wygodny i przestronny
+ mój własny :)
- Ruda
- troszke szybciej mógłby się zbierać spod świateł ;)
FSO Polonez Caro
Jeden wielki plus, no może mały minus za słabe blachy :P
FSO Polonez Caro
same plusy
FSO Polonez Caro
+NIESKOMPLIKOWANY
+TYLNONAPĘDOWY
+MOCNY
+TANI
+CZĘŚCI ŁATWO DOSTĘPNE
+INSTALACJA LPG
+LEKKI TYŁ POJAZDU
+DOSKONAŁY DO DRIFTU
FSO Polonez Caro
Minusy...
- Ten nieszczęsny luz w układzie
- Brak wspomagania
Plusy...
-Jak wskazuje nazwa samochodu... Całe auto to jeden wielki Plus... Caro Plus :)
FSO Polonez Caro
Plus to w ogóle mój poldek pakowny wygodny nic dodać nic ująć minus to za dużo benzynki pije
FSO Polonez Caro
+POLSKI KLASYK
+zwraca uwagę
+niezawodny
-paliwożerny
-brak mocy (ale po co moc w końcu to klasyk)
FSO Polonez Caro
Plusy:
wygodny
prosty
polski
LPG
Minusy:
spalanie
hamulce
głośność
FSO Polonez Caro
+ oryginalny lakier
+ dobrze zabezpieczony antykorozyjnie (podwozie, progi, drzwi, profile zamknięte...)
+ elegancko trzyma się drogi
FSO Polonez Caro
plusy
-napęd na tył
-tani
minusy
-problemy z rdzą
-problem z dostępem do części
FSO Polonez Caro
tylko jeden minusik - troszke za slaby silnik,
ale reszta jest super:)