Plusy:
- wygodna pozycja,
- bardzo niskie spalanie (do 3L),
- wysoko umieszczona kierownica, dzięki czemu łatwo się manewruje przy małych prędkościach (także dzęki niskiej masie)
- elastyczny i niezawodny silnik,
- hamulce (oba tarczowe, przewody w stalowych oplotach),
- handbary,
- torba z narzędziami pod jedną owiewką (nie wiem czy w każdym motocyklu jest takie coś więc daję jako plus),
- osłonięty od dołu silnik (pług).
Minusy:
- brak regulacji zawieszenia (przynajmniej nie ma o tym żadnej wzmianki w książce serwisowej a kombinować nie chcę),
- kiepskie światła mijania,
- brak schowka,
- brak seryjnie montowanego stelaża pod kufer (problem z dorobieniem).
plusem motoru jest jego ładny wygląd i oczywiscie to że jest w nim silnik 4t czyli nie trzeba robić tak częstych remontów a minusem jest niestety ale trochę mała moc i to że motorek nie jest zbyt wysoki więc trzeba uwarzac żeby nie uszkodzic silnika
+ Bardzo dobry dla początkującego, ale również da się poszaleć na nim w rękach wprawnego kierowcy (uwierzcie!)
+ dynamiczny, nowoczesny wygląd
+ niskie spalanie - 75% las i 25% droga wyszło mi 3,8L/100km
+ przewody hamulcowe w stalowym oplocie w standardzie
- brak bagażnika/stelaża tylnego co utrudnia podnoszenie tyłu w terenie w razie opresji, a akcesoryjny jest drogi, bo kosztuje prawie 400 złotych za całkiem zgrabnie zespawane rurki pomalowane na czarno
Yamaha XT 125
+lekki
+łatwo można nim kierować
-zbyt ładny na teren
-mała moc ( no ale mozna było kupić w sumie 2T)
Yamaha XT 125
+ niskie spalanie
+ wygoda
+ dobre właściwości jezdne
- średnie osiągi
Yamaha XT 125
Plusy:
- wygodna pozycja,
- bardzo niskie spalanie (do 3L),
- wysoko umieszczona kierownica, dzięki czemu łatwo się manewruje przy małych prędkościach (także dzęki niskiej masie)
- elastyczny i niezawodny silnik,
- hamulce (oba tarczowe, przewody w stalowych oplotach),
- handbary,
- torba z narzędziami pod jedną owiewką (nie wiem czy w każdym motocyklu jest takie coś więc daję jako plus),
- osłonięty od dołu silnik (pług).
Minusy:
- brak regulacji zawieszenia (przynajmniej nie ma o tym żadnej wzmianki w książce serwisowej a kombinować nie chcę),
- kiepskie światła mijania,
- brak schowka,
- brak seryjnie montowanego stelaża pod kufer (problem z dorobieniem).
Yamaha XT 125
plusem motoru jest jego ładny wygląd i oczywiscie to że jest w nim silnik 4t czyli nie trzeba robić tak częstych remontów a minusem jest niestety ale trochę mała moc i to że motorek nie jest zbyt wysoki więc trzeba uwarzac żeby nie uszkodzic silnika
Yamaha XT 125
+ Bardzo dobry dla początkującego, ale również da się poszaleć na nim w rękach wprawnego kierowcy (uwierzcie!)
+ dynamiczny, nowoczesny wygląd
+ niskie spalanie - 75% las i 25% droga wyszło mi 3,8L/100km
+ przewody hamulcowe w stalowym oplocie w standardzie
- brak bagażnika/stelaża tylnego co utrudnia podnoszenie tyłu w terenie w razie opresji, a akcesoryjny jest drogi, bo kosztuje prawie 400 złotych za całkiem zgrabnie zespawane rurki pomalowane na czarno