Plusy:
-wygląd
-cena
-zawieszenie
-na każdą drogę
-wygodny w długie trasy
-przyspieszenie
-bezawaryjny
Minusy:
-spalanie
-nic więcej mi do głowy nie przychodzi
W sezonie 2011 nie sprawiała żadnych problemów. Został tylko zrobiony mały przegląd tak jak oleje w skrzyni filtr powietrza regulacja gaźnika i parę innych rzeczy. Jedyny minus tego motocykla to że tak powiem lubi się napić na jednym zbiorniku paliwa przejadę około 170 km + rezerwa. Także spalanie na 100 km wychodzi gdzieś w granicach 6-7 litrów.
+ TDR to znakomite połączenie najlepszych cech i właściwości motocykla miejskiego - szosowego i turystycznego - terenowego enduro
+ naprawdę żwawy i dynamiczny silniczek
+ przyśpieszenie jak na 125cm zadawalające, zwłaszcza powyżej 6500 obr/min zaczyna ładnie się zbierać
+ Vmax 130 km/h nie powala ale nie jest źle a do rekreacyjnej jazdy wystarczy spokojnie te 90 km/h jako normalna predkość w trasie.
+ zawieszenie, przód trochę miękki i przy hamowaniu nurkuje ale za to na nierównościach dobrze wybiera dziury i ręce niebolą po 2 - 3 godzinach jazdy.
+ bardzo wygodna, komfortowa pozycja za kierownicą
+ spora i wygodna kanapa, nawet dla dużego faceta
+ elektryczny starter
+ dostępność części zamiennych
+ wygląd
+ wysoki prześwit 27 cm
- skok zawieszenie z przódy 180mm, mógłby być wiekszy
- miekki przód trochę nurkuje przy hamowaniu, ale kwestia przyzwyczajenia się do tego albo wymiana oleju w lagach na gęstrzy załatwia ten problem
Yamaha TDR 125
Plusy:
-wygląd
-cena
-zawieszenie
-na każdą drogę
-wygodny w długie trasy
-przyspieszenie
-bezawaryjny
Minusy:
-spalanie
-nic więcej mi do głowy nie przychodzi
Yamaha TDR 125
+ Nawet wygodna jak na moje 190cm wzrostu
+ Moc po przesiadce z 50cc
+ Sporo części silnikowych
+ Łatwy serwis
+ Wygląd taki trochę Dakar ^^
- Spalanie ooj tak...
Yamaha TDR 125
Plusy:motor zrywny ,wygodny,doskonale nadaje się w teren ,niezawodny.
Minusy:przeogromne ilości spalanego paliwa ,brzydka lampa z tyłu ;d
Yamaha TDR 125
Plusy:
wygodny, mocny, ładnie się prezętuje, praktyczność
Minusy:
trochę duże spalanie
Yamaha TDR 125
+moc
+6 biegów
+chłodzony cieczą
+dobre chamulce
+zawieszenie
+mega przyśpieszenie do 100km/h żadne auto nie ma szans;p
-spalanie
-brak 2 bocznych plastików
-niewiem
Yamaha TDR 125
+ wygląda jak duży motor
+ wygodne siedzenie
+ niskie spalanie
- chyba niema_
Yamaha TDR 125
Plusy:
+Specyficzny wygląd
+Wygodny
+Przyspieszenie
Minusy:
-Spalanie
-Brak wskaźnika paliwa
Yamaha TDR 125
Brak minusów
Yamaha TDR 125
+ Małe zużycie paliwa.
Wygodny.
Idealny na polskie drogi.
minusów brak.
Yamaha TDR 125
+MOC
+2T
+Przyspieszenie
+ Wygląd
+Nadwozie
+ Dużo + ; )
- Spalanie ;-/
Yamaha TDR 125
+Stylistyka
+Przyspieszenie
+Vmax
+Sylwetka sugerująca znacznie większą pojemność
+Bardzo wygodny
+Niezawodny
-Spalanie
-Duża masa jak na 125ccm
Yamaha TDR 125
+ 125
+ wygodna
+ mało pali
+ dobrze się prowadzi
+ elektryczny starter
+ duży
+ dostępność części
Yamaha TDR 125
+dobrze sie wkreca
+dobre osiagi
+wygodna postawa jazdy
-spalanie
Yamaha TDR 125
+dobrze sie kreci
+dobre osiagi
+wygodna postawa
-duze spalanie jak sie wkreci na obroty
Yamaha TDR 125
W sezonie 2011 nie sprawiała żadnych problemów. Został tylko zrobiony mały przegląd tak jak oleje w skrzyni filtr powietrza regulacja gaźnika i parę innych rzeczy. Jedyny minus tego motocykla to że tak powiem lubi się napić na jednym zbiorniku paliwa przejadę około 170 km + rezerwa. Także spalanie na 100 km wychodzi gdzieś w granicach 6-7 litrów.
Yamaha TDR 125
+ wygląd
+ spalanie
+ radzi sobie w terenie
- brak
Yamaha TDR 125
Same plusy ;D
Yamaha TDR 125
Plusy
++ YAMAHA ++
Minusy
jeszcze nie znam
Yamaha TDR 125
+Wygodna pozycja za kierownicą
+Dobrze tłumiące zawieszenie
-Wysokie spalanie ale dwusuwy tak już mają
Yamaha TDR 125
+ TDR to znakomite połączenie najlepszych cech i właściwości motocykla miejskiego - szosowego i turystycznego - terenowego enduro
+ naprawdę żwawy i dynamiczny silniczek
+ przyśpieszenie jak na 125cm zadawalające, zwłaszcza powyżej 6500 obr/min zaczyna ładnie się zbierać
+ Vmax 130 km/h nie powala ale nie jest źle a do rekreacyjnej jazdy wystarczy spokojnie te 90 km/h jako normalna predkość w trasie.
+ zawieszenie, przód trochę miękki i przy hamowaniu nurkuje ale za to na nierównościach dobrze wybiera dziury i ręce niebolą po 2 - 3 godzinach jazdy.
+ bardzo wygodna, komfortowa pozycja za kierownicą
+ spora i wygodna kanapa, nawet dla dużego faceta
+ elektryczny starter
+ dostępność części zamiennych
+ wygląd
+ wysoki prześwit 27 cm
- skok zawieszenie z przódy 180mm, mógłby być wiekszy
- miekki przód trochę nurkuje przy hamowaniu, ale kwestia przyzwyczajenia się do tego albo wymiana oleju w lagach na gęstrzy załatwia ten problem