+ Ciekawy wygląd (oczywiście rzecz gustu)
+ niskie spalanie
+ dobra moc jak na ten model ... odpowiada za to szlif 2 cylindra, orginalny tłok z epoki ..)
+ niezapomniane i jedyne w swojm rodzaju wrażenia z jazdy, na dłuższych odcinkach.
+ raz dobrze zrobiony remont na org. cześciach daje bezawaryjność.
- niska predkość maksymalna, czasami przydał by się 4 bieg.
Plusy:
-Są dokumenty z wszystkimi umowami
-Bardzo cicha do wydech jest od SHL Wiatr
-Tylne podnóżki takie jak we WSK 175 W2 Sport 2
-W pełni oryginalna
- Silnik na chodzie
-Jest zamek żeby można było zablokować siedzenie przed wyciągnięciem
-Siedzenie z nowym pokrowcem i aluminiową listwą w okół
-Opony jak nowe
-Kupiona tanim kosztem
-Wszystko odbija
-Dętki po tak długim staniu trzymają powietrze
-Wszystkie nowe linki
-Guma łącząca filtr z gaźnikiem także nowa
-Posiada chlapacze
-Ostatnie wydanie
Minusy:
-Brak
Plusy:
-Wszystko oryginalne
-Silnik od nowości nie rozbierany
-Oryginalny pokrowiec na siedzeniu
-tłumik jest bardzo cichy i chromowany
-Ładne opony
-Nowe linki
-Sprawna elektryka
-Ładny kolorek
-Ze jest mój
-Posiada kufer
-Posiadam jeszcze osłony na ręce i na nogi
Minusy:
-Brak lampy "Stop"
-Brak klaksona
-Nie ma oryginalnego lusterka "Galmot Poznań"
Bardzo małe zużycie paliwa, dobrze się prowadzi w lesie, piaszczystych drogach, botach. Minusy>? moto mnie zawiódł dwa albo trzy razy jak się zerwał łańcuch a poza tym to nigdy.
WSK 125
Motór, i wszystko jasne.
WSK 125
+ Wygoda
+ Swoboda
+ Komfort
- Dużo drobnych awarii
- Ciężko się ją pcha (jak coś nawali xD)
WSK 125
Plusy:
-bardzo zrywny
-dobre przyśpieszenie
-lekki
Minusy:
-słaba konstrukcja i zawsze bałem się ze kiedyś złamie się w pół podczas jazdy :D
-brak stopki i świateł (brakowało funduszy i sił ;)
WSK 125
WSK 125
MINUS:
-czesto pada mi sprzęgło nie wiem dlaczego, być może za to że zbyt dużo masakruje go w terenie.
PLUS:
-duze zainteresowanie ludzi motorem
-nawet niezle sobie radzi na drodze jak i w terenie
WSK 125
- migacze atrapa ale postaram sie je podłączyć
+fajnie sie zbiera:)
a tak to same plusy
WSK 125
SAME PLUSY
-sztywny
-silnik pięknie pracuje
-wszystko sprawne itd.
WSK 125
+ Ciekawy wygląd (oczywiście rzecz gustu)
+ niskie spalanie
+ dobra moc jak na ten model ... odpowiada za to szlif 2 cylindra, orginalny tłok z epoki ..)
+ niezapomniane i jedyne w swojm rodzaju wrażenia z jazdy, na dłuższych odcinkach.
+ raz dobrze zrobiony remont na org. cześciach daje bezawaryjność.
- niska predkość maksymalna, czasami przydał by się 4 bieg.
WSK 125
-brak papierów
+latwa w naprawie
+wygodna
+malo pali
WSK 125
Plus
- duża zębatka 55 zębów
- dobry w terenie
Minus
- nie działająca lampa
- dużo pali
WSK 125
+ -Wsk
+ Bez awaryjna
+ dobrze sie prowadzi
- Troche mułowata
- Rama od 175 (nie podoba mi sie)
WSK 125
Mało pali
praktycznie bez awaryjny
WSK 125
+ dobrze sie trzyma terenu - częsta gubi jskre
WSK 125
tylko plusy
+ nazwa
+ mało pali
+ bezawaryjna
+ wygodna
WSK 125
+ moc nieziemska..xD
- czesto sie zaciera..:P
WSK 125
Plusy:
-Są dokumenty z wszystkimi umowami
-Bardzo cicha do wydech jest od SHL Wiatr
-Tylne podnóżki takie jak we WSK 175 W2 Sport 2
-W pełni oryginalna
- Silnik na chodzie
-Jest zamek żeby można było zablokować siedzenie przed wyciągnięciem
-Siedzenie z nowym pokrowcem i aluminiową listwą w okół
-Opony jak nowe
-Kupiona tanim kosztem
-Wszystko odbija
-Dętki po tak długim staniu trzymają powietrze
-Wszystkie nowe linki
-Guma łącząca filtr z gaźnikiem także nowa
-Posiada chlapacze
-Ostatnie wydanie
Minusy:
-Brak
WSK 125
Plusy:
-Wszystko oryginalne
-Silnik od nowości nie rozbierany
-Oryginalny pokrowiec na siedzeniu
-tłumik jest bardzo cichy i chromowany
-Ładne opony
-Nowe linki
-Sprawna elektryka
-Ładny kolorek
-Ze jest mój
-Posiada kufer
-Posiadam jeszcze osłony na ręce i na nogi
Minusy:
-Brak lampy "Stop"
-Brak klaksona
-Nie ma oryginalnego lusterka "Galmot Poznań"
WSK 125
Bardzo małe zużycie paliwa, dobrze się prowadzi w lesie, piaszczystych drogach, botach. Minusy>? moto mnie zawiódł dwa albo trzy razy jak się zerwał łańcuch a poza tym to nigdy.
WSK 125
+ niezawodna polska konstrukcja
+ silnik praktycznie nie do zajechania
+ dobry i na drogę i na jazdę po polach
+ ogólnodostępne i tanie części
- 3 biegi. Przydałby się czwarty.
- trochę wolno się zbiera
WSK 125
+ bardzo żadko się psuje
- często trzba wlewać paliwo